Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Semalam Dalam Kenangan

on 21 August 2011

Semalam yang bertarikh 21 Ogos 2011 telah berlaku satu peristiwa yang tak mungkin aku lupakan seumur idupku. mesti korang tertanya-tanya ape yang berlaku kn. ok la, aku cite..

awek aku ni telah turun senawang sbb aku ajk dia untuk buka puasa bersama workmate2 aku. Bila aku nak hantar dia balik sg buloh, tetiba tiub moto ak pancit kt tepi highway daa. nsib baik la ada cousin dye, apit datang untuk tolong tukar tiub untuk aku. Kalaula tiba tiba dia suruh aku buat, memang kompom la aku tak sampai umah lagi, aku ni pandai bawak je, kalau ada problem paham-paham jela. hehe

terima kasih sangat-sangat pada apit sebab ko dtg (ko mmg dahsyat gle bwk moto..ahaha) dan tq jgkla kepada cousin aku yg duk shah alam, kak alice n family (besok aku lepaking umah ekk) dan tak lupa jugak kepada yazid sbb pinjamkn rm*0 kat aku tuk aku bli seluar jeans kt uptown kota (rse2nye xde kne mengena kn..balun jela). tq ya kwn2, aku sayang memang syg korang la...

ini jela coretanku mengenai kisah 'best' semalam. btw, aku lupa snap gambar moto pancit la. ape daa. hehe


Ranking: 5

{ 1 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

trauma sekejap....sejarah xkn ku lupakan sampi bila2...


22 August 2011 at 12:40
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved