Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Gadis 15 Tahun Tidur Dengan 40 Orang Lelaki

on 2 May 2012

Bersendirian di dalam bilik hotel dengan seorang lelaki dia bertemu hanya setengah jam sebelum berumur 15 tahun, Becky Stevens tahu ia sudah terlambat untuk menarik diri. Selama enam bulan, beliau telah berbual dalam talian 'Stuart' selepas mengadakan pertemuan dengan beliau di laman internet 1 bertarikh.

Sebagai sebahagian daripada pacaran maya mereka, Stuart - yang mendakwa menjadi 24 - melimpahkan dengan pujian dan meminta untuk menghantar gambar dirinya semakin provokatif. Terdesak untuk kelulusannya, beliau dipatuhi.

Sekarang bahawa dia telah membayar tambang kereta api Becky untuk perjalanan 200 kilometer untuk berjumpa dengannya, ia adalah jelas beliau menjangka dia melakukan hubungan seks dengan dia. Dan walaupun dia tidak mahu, dia masih mendahului.

Becky berkata: 'Kami berbual selama beberapa bulan dan menghantar mesej seksual antara satu sama lain beberapa kali, walaupun ia kelihatan begitu bodoh sekarang, seks sebenar seolah-olah seperti langkah seterusnya yang jelas. Tetapi pemikiran pertama saya apabila saya nampak dia adalah: "Oh Tuhan, dia kelihatan tiada apa-apa jua seperti gambar beliau." Dia tidak menarik dan kelihatan lebih seperti 40. Tetapi, masih, kami terus ke hotel dan mengadakan hubungan seks. Saya masih ingat berasa saraf, tetapi ia adalah lebih cepat. Selepas itu, dia dibayar untuk bilik dan kami mengucapkan selamat tinggal di stesen.

Kami tidak pernah melihat antara satu sama lain lagi. Saya menangis di atas kereta api ke rumah, kerana saya merasa jijik dengan diri saya sendiri. Ibu saya fikir saya di rumah kawan saya sepanjang masa. '

Ia akan menjadi mudah untuk menganggap bahawa pengalaman yang menjatuhkan maruah akan meletakkan Becky off internet 'dating' selama-lamanya.

Tetapi sebagai seorang remaja yang berlebihan berat badan, tidak selamat, dia terdesak untuk pujian kosong yang telah dilimpahkan ke atas beliau sebagai balasan untuk nikmat seksual dan pertemuan adalah untuk menandakan permulaan ketagihan lima tahun untuk mengadakan hubungan seks dengan lelaki dia bertemu di internet .

'Saya rasa dihina tetapi, pada masa yang sama, saya telah tersangkut pada keseronokan dan perhatian craved' cerita Becky, adalah semua yang membimbangkan lebih sebagai dia tidak adalah hanya dari rumah 1 kasih sayang, tetapi juga 1 pelajar baik yang dicapai Sebagai dan B di GCSE.


ingin baca kisah remaja Melayu kena rogol beramai-ramai, klik sini
SUMBER
Ranking: 5

{ 7 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

tak beberapa nak faham baca crita kat atas..... he3...tajuk jer yg remy faham.....


3 May 2012 at 00:59
Diari Si Froggie said...

sama macam komen2 diatas.. ada ayat tak berapa nak faham.. hehe.. tapi wow!! 40 orang.. dasyat..


3 May 2012 at 22:19
ROJAK said...

berita terpelik di dunia hahaha..jangan translate dari google macam ni.. hadoi


9 May 2012 at 11:09
Anonymous said...

LOL..google translate..


21 May 2012 at 18:37
Anonymous said...

tak pandai English pun beragak la..


25 May 2012 at 17:13
Anonymous said...

terpaksa wa google translate post ni ke english semula untuk paham. -_-"


8 June 2012 at 01:25
Damn Nations said...

google translate la ni... hahahahaha lawak tahap monyet la gelak2..


1 December 2013 at 05:49
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved