Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

CARA TROLL ROOMATE PALING TERBAIK PADA HARI VALENTINE

on 19 February 2013

Mungkin bagi orang Islam Valentine's Day haram untuk disambut tetapi ini bukan bermakna kita tidak boleh troll sahabat kita. Mari kita tengok gambar-gambar troll di bawah ini.

 
 
 
 
Ranking: 5

{ 3 ong gedek gedek... read them below or add one }

Athirah said...

haha.. saja buat saspen,, (^__^)


19 February 2013 at 22:22
kucing comel said...

hai katak comel thanks sbb comments... aku nak tanya ni, kalau aku tukar domain tu, macam mana dengan links2 yang telah aku post kat blog org....

contohnya... SEO Contest yang telah aku buat, ramai yang letak link artikel SEO contest aku tu, adakah mereka masih boleh connect ke artikel tu dengan menggunakan domain yang baru???

macam mana pula dengan alexa links in? sekarang saya dah ada 150 kot kat alexa... akan hilang ke?

fuhh..x tau lagi nak tanya siapa... dalam fikiran ni nak tukar.. tak nak tukar pun ada...50/50 sebab dh invest banyak ohhh

and takut pula orang tak dpt connect ke artikel menggunakan domain baru.. pls rply with honestttt yeah... huhu thanks!

Gempar ! Farid Kamil Sudah Kenal Pasti Pembawa Fitnah - Gossip Selebriti Malaysia


20 February 2013 at 07:13
Unknown said...

tangkap sayu ending nyer....


20 February 2013 at 18:17
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved