Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

(Gambar + Info) Hana Tajima Yang Cantik Dan Sopan

on 15 March 2012

Salam sejahtera... Siapa Hana Tajima??? Beliau adalah ikon fesyen bertudung bagi Maysaa di London. Beliau adalah anak kacukan Jepun-British yang agak popular ketika ini. Beliau popular kerana bertudung dan mencipta fesyen yang juga sesuai untuk muslimah. Mungkin ada yang bertanya adakah Hana Tajima ini islam? Ya, beliau sudah muallaf sejak usia beliau 17 tahun.

Hana Tajima yang berusia 23 tahun ini telah banyak membuat video cara-cara memakai tudung & pashmina di Youtube. Sejak dari itu, nama beliau meningkat di peringkat antarabangsa malah fesyen tudung Hana Tajima telah menjadi ikutan muslimah-muslimah. Baru-baru ini, artis kita Yuna juga telah bekerjasama dengan Hana Tajima dalam satu projek Maysaa London.

beliau telah mencipta fenomena tersendiri dalam fesyen muslimah terutama tudung, selendang & pasmina. Beliau kini mempunyai peminat sendiri yang terikut-ikut trend hasil ciptaan beliau. Secara tidak langsung ia juga memberikan satu impak dalam industri tudung dan selendang di Malaysia.

Sekurang-kurangnya Hana Tajima telah melakukan sesuatu yang mana beliau rasa patut dilakukan atas dasar agama yang dibeliau pegang. Semoga apa yang beliau lakukan mendapat keberkatan dari-Nya. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Hana Tajima, anda boleh klik sini.

 

p/s: ada banyak lagi gambar Hana Tajima yang lawa2 dan cantik2, korang boleh klik sini
SUMBER
Ranking: 5

{ 7 ong gedek gedek... read them below or add one }

Anonymous said...

org kalau cantik.....
pakai tudung senget pun tetap menawan.....


15 March 2012 at 00:06
Afiqah said...

hahaha :D cantiknyerr :D


15 March 2012 at 00:25
JaNnaH said...

untong la orang cantek kan...


15 March 2012 at 00:59
Hanif said...

dahsyat dia!!!


15 March 2012 at 01:16
Boyz_ed said...

Wah ! Gila lahh ! Untung lawh spe dpt dia . :D


15 March 2012 at 11:18
Unknown said...

whatever style, she look pretty (:


15 March 2012 at 14:18
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved