Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

TAHNIAH!!! AYU RAUDHAH MENGANDUNG LAGI

on 12 September 2012


AYU RAUDHAH MENGANDUNG LAGI | Berita Artis - Artis tanah air, Ayu Raudhah telah mengesahkan bahawa beliau telah hamil sekali lagi. Dan pada tempoh kehamilan kali ini, beliau akan lebih berhati-hati supaya tidak keguguran lagi.

"Pengalaman keguguran tidak lama dahulu banyak mengajar saya. Jadi kali ini saya lebih berhati-hati dan alhamdulillah perkembangan kandungan saya baik sahaja dan sudah mencecah usia tiga bulan. Buat masa sekarang saya hanya mengalami muntah-muntah sahaja tetapi apa yang lucunya, pada awal kandungan suami saya pula yang kerap rasa loya," ujar Ayu Raudhah.
Ranking: 5

{ 1 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

express sungguh !


12 September 2012 at 15:32
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved