Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

BOS KENA KELENTONG RM 500 000

on 1 November 2012


BOS KENA KELENTONG RM 500 000 - Dek terlalu percayakan kakitangannya yang konon mampu mengubati isterinya yang menderita penyakit misteri, seorang pengurus bank kerugian lebih RM500,000 termasuk wang tunai lebih RM300,000, barang kemas, sebuah kereta dan dua ekar tanah di Kampung Inas, Kuala Pilah, Negeri Sembilan.

Mangsa berusia 51 tahun itu meminta bantuan kakitangannya itu yang berusia 30-an untuk mengubati isterinya yang mengalami kemurungan sejak Ogos lalu selepas diberitahu isteri kakitangannya itu seorang pengamal perubatan tradisional serta mengikut cara Islam.

Sumber polis berkata, selepas mangsa membawa isterinya yang berusia 40-an berjumpa isteri kakitangannya itu, dia diberitahu rawatan akan dilakukan secara ghaib, termasuk berhubung terus dengan Allah,” katanya.

Menurutnya, sejak berkenalan buat kali pertama, mangsa bagaikan dipukau dan menuruti setiap permintaan pasangan suami isteri itu.

Katanya, mereka juga memaklumkan jumlah bayaran bakal meningkat sekiranya tahap penyakit dialami isteri mangsa berada pada tahap kritikal.
Ranking: 5

{ 2 ong gedek gedek... read them below or add one }

Diari Si Froggie said...

Pasal duit apa pun boleh buat.. halal haram tolak tepi.. haiyaaa..


1 November 2012 at 09:58
Unknown said...

macam2 cara kalau nak kaya cepat...... tak takut azab ker?


1 November 2012 at 17:23
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved