Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

KOMEN ERIN MALEK MENGENAI GAMBAR BAJU TIDUR

on 10 October 2012

KOMEN ERIN MALEK MENGENAI GAMBAR BAJU TIDUR | Gosip - Sebuah portal hiburan  telah memuat naik gambar daring dengan memakai baju tidur milik pelakon cantik, Erin Malik beberapa hari lalu.

“Gambar ini jadi isu sebab Erin ada letak nama Walid Wahid. Lagipun, Erin takda pun cakap gambar tu untuk dia sorang. Erin cakapkan ‘Good night utk saya & Good morning utk semua’. Erin sengaja letak nama Walid sebab masa tu Erin baru lepas cakap telefon dengan dia.”

“Erin sebenarnya tak baca sangat berita-berita hiburan ni. Selalunya Erin dapat tahu benda-benda macam ini daripada kekasih Erin sendiri. Dia yang selalu baca dan akan beritahu Erin. Lagipun Erin tak nak baca dan tak nak tahu apa komen-komen negatif tu. Kalau baca nanti Erin akan sakit hati dan akan patah semangat untuk bekerja.”
“Yang pasal isu gambar ni pun Erin dapat tahu daripada Walid dan dia juga yang suruh Erin buang gambar tu,” ujar Erin Malek.

Ranking: 5

{ 2 ong gedek gedek... read them below or add one }

Remy hazza said...

tak tahu pakai camtu dan bergambar tak elok...nak jugak buat.... bila dah didedahkan...baru ler nak nafi bagai.... memang cari publisiti murah sungguh.....


11 October 2012 at 00:00
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved