Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

SARANG PIL GUGUR KANDUNGAN BAYI

on 7 January 2013


SARANG PIL GUGUR KANDUNGAN BAYI - Menjadikan forum sebagai port untuk menjual pil gugur janin, seorang lelaki yang mendakwa dirinya penasihat doktor pelatih mendapat keuntungan secara mudah dengan menjual pil itu secara terbuka.

Dengan hanya menaip ‘pil gugur’ di Internet, forum berkenaan terpampang sebagai antara carian popular sekali gus memudahkan sesiapa membeli pil untuk menggugurkan janin, sama ada pasangan suami isteri yang enggan menimang cahaya mata ataupun remaja terlanjur.

Selain pelawat forum, beberapa ejen pembekal ubat sama mengiklankan produk mereka di situ, malah ada di antara mereka bersaing dengan menawarkan harga lebih rendah bagi memancing pelanggan.

Bagi memudahkan pelanggan menghubungi mereka, nombor telefon juga dipamerkan di forum berkenaan namun ada juga antara mereka memilih untuk berurusan menerusi e-mel bagi mengenal pasti identiti pelanggan sebelum berurusan.
Ranking: 5

{ 2 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

zalim sapa yg jual tu...... bersubahat......


7 January 2013 at 23:51
pil gugur kandungan said...

Pil cuci rahim, pil cytotec 200 mcg, pil gugur kandungan untuk kndungan yg berusia 4 bulan ke bawah sahaja, untuk wanita yang berisiko untuk mengandung, wanita yang masih dalam pantang(bersalin operation), jarakkan anak, ada sakit di bahagian belakang, maklumat lanjut Layari facebook.

Pil gugur cytotec.

Atau hubungi number ini.

0143230603.


8 September 2013 at 17:57
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved