Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

SITI SALEHA BENCI LELAKI, DIKAITKAN LESBIAN

on 31 January 2013

SITI SALEHA BENCI LELAKI

SITI SALEHA BENCI LELAKI

Pelakon muda yang cantik menawan, Siti Saleha lebih selesa dengan statusnya sebagai wanita solo kerana dia tidak perlu pening kepala memikirkan untuk mencari teman lelaki dalam masa terdekat ini.

Saleha atau nama sebenarnya Siti Saleha Mohd Baharum, 23, berkata, perasaan itu timbul kerana sifat berdikari dan tidak terlalu bergantung kepada lelaki yang telah dipupuk oleh keluarganya sejak kecil.

"Rasanya saya boleh hidup tanpa kehadiran seseorang lelaki kerana saya bukan jenis yang terlalu bergantung kepada mereka.

"Malah saya sebenarnya seorang yang sangat berdikari dalam banyak perkara," jelasnya.

Saleha berkata, kenyataan tersebut bukan bererti di membenci golongan lelaki sebaliknya mahu memberikan tumpuan kepada kerjaya lakonannya yang sedang meningkat.

Jelas Saleha, sebelum ini dia ada berkawan dengan beberapa lelaki namun hubungan itu tidak berakhir ke alam percintaan.

"Kerjaya merupakan tumpuan saya ketika ini dan rasanya soal cinta itu boleh tunggu.

 Tambahan pula, tiada lelaki yang mahukan saya, sebab itu saya masih solo," ujarnya berjenaka.
Ranking: 5

{ 4 ong gedek gedek... read them below or add one }

y i e n said...

mude lagi xpe la xnak pikir pasal lelaki pon :P


31 January 2013 at 15:57
Anonymous said...

semoga berbahagia la...


31 January 2013 at 16:39
Unknown said...

tak ada lelaki nk kan dia ? aku nak pd dia, dia jual mahal..


31 January 2013 at 16:51
Unknown said...

dia tak ketemui lelaki idaman lagi....


1 February 2013 at 13:23
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved