Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Rentak Lagu Yang Kelakar

on 22 December 2011

Assalamualaikum... miera ada dengar satu lagu yang mempunyai rentak yang sangat kelakar<--bagi miera la ye, semasa dalam perjalanan balik ke rumah dari kampung. ketawa berdekah-dekah miera dengar lagu ni. so, miera mahu kongsikan lagu ni untuk korang..ahaha



p/s: kelakar tak? by the way, maaf ya kepada artis ini dan peminatnya, miera buat entri ini untuk suka-suka je. peace yaw!!!
Ranking: 5

{ 9 ong gedek gedek... read them below or add one }

.: iEyLa :. said...

sedap plak dgr lagu ni...


22 December 2011 at 15:19
Ratu Lissa said...

haha.. lawak lah :P


22 December 2011 at 15:30
Cik Nurul said...

hahaha agak kelakar la..


22 December 2011 at 15:52
kacang said...

haha..kelakar=D...


22 December 2011 at 16:01
Cik Orkid said...

eee. internet lembap giler. ish nk dgr jugak~


22 December 2011 at 17:53
che mid said...

Salam kenal dari Che Mid.. rasa nak join sekali dan kata, " Anak la ayam.."


22 December 2011 at 23:11
Original CikTeddy said...

cik suke la..tp yg ori la..bkn yg ni.hehe


23 December 2011 at 07:45
afzalsukasuki said...

ni kalau buat dodoikan anak ni besh gak.kahkahkah


23 December 2011 at 11:11
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved