Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

5 Artis Wanita Malaysia Yang Merokok

on 24 April 2012

Apa nak jadi dengan artis Malaysia sekarang ini, nak cari artis yang 100% bersih dari gejala sosial yang tidak sihat memang agak susah. Tambahan pula, jika wartawan-wartawan media hiburan dibarisi oleh orang-orang yang 'banyak pahala'nya sehingga sanggup bersekongkol dengan artis ini dengan merahsiakannya dari pengetahuan peminat.

Niat berkongsi gambar ini bukan nak mengaibkan mereka tetapi biarlah tabiat buruk ini tidak menjadi ikutan remaja ataupun bakal artis nanti. Artis ini sepatutnya menjadi idola atau role model untuk generasi muda sekarang namun jika tabiat ini diamalkan apa akan terjadi dengan dunia hiburan negara kita? Untuk itu, mari kita lihat senarai 6 Artis Wanita Malaysia yang ketagihan rokok.

 
Fasha Sandha

 
Sazzy Falak

 
Sharifah Amani

 
Sharifah Jasmine Soraya

Sharifah Sofea

ingin melihat artis Malaysia yang mempunyai masalah sosial yang paling teruk, klik sini
Ranking: 5

{ 10 ong gedek gedek... read them below or add one }

CikHoneyBee said...
This comment has been removed by the author.
CikHoneyBee said...

awk.. diana amir kn dh bertudung. tk elok sebarkan lagi gambar deliau tudak bertudung.tidak baik.


24 April 2012 at 11:38
Domu-kon said...

tu gmbr lama ke? cam lama je..jue and sape entah nama ex bf dia..


24 April 2012 at 11:45
shafiq said...

err , ad sorang artis tu kan dah berubah , siap pakai tudubg bagai lagi , rasa2 xpyah lar nak dibuka pekung yang dia cuba sembunyikan tu ea , jngan marah , teguran jer nih , peace2 ,


24 April 2012 at 11:50
Anonymous said...

Bila tahun punya ni??


24 April 2012 at 11:52
Nur Najwa Bt Ibnu Pajar said...

bukan rasa tapi pasti gambar2 ni sume nya lama kan.sazzy kn da ade husband n anak.diana amir da lme tutup buku. jgn la sebarkan sejarah dirg..sedih je


24 April 2012 at 12:15
CiK FizA said...

sorry. just nak ckp. gambar nie yg lama kan? diana amir kan dh lama bertudung. cm x baek la sebarkan gmbr2 dye yg lama. mengaibkan je. huu. Peace !


24 April 2012 at 13:03
Izah aka Eqin NIA said...

Gamba Diana Amir tidak usah disebarkan. Nanti makin bertambah dosa dia dapat nanti. Harap maklum :D


24 April 2012 at 14:26
infoserius™ said...

Benda dh lama.buang je la post nih.


24 April 2012 at 20:08
Spudin said...

benda da lama ...tapi bg info jugak,..


27 April 2012 at 10:13
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved