Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

ROGOL ADIK SENDIRI KALAU MANCHESTER UNITED MENANG

on 15 February 2013

Apa mau jadi dengan dunia ini, abang sendiri nekad rogol adik sendiri semata-mata satu perlawanan bola sepak. Masya'Allah...

ROGOL ADIK SENDIRI KALAU MANCHESTER UNITED MENANG
Ranking: 5

{ 7 ong gedek gedek... read them below or add one }

Ezad Skytech said...

Makin teruk perangai budak2 pendek akal mcm ni...


15 February 2013 at 21:02
Belajar Photoshop said...

tapi pastinya akan ttp ada nilai profesionalitas juga kan yg bakal jadi pertimbangan :)


15 February 2013 at 21:24
Anonymous said...

Bodoh tahap babi..


15 February 2013 at 22:58
fatin aqilah shaari said...

macam macam budak budak sekarang ni . bila bercakap tak pakai akal . ALLAH kurniakan akal untuk berfikir . ada akal tak guna sama macam haiwan yang ada otak tapi tak ada akal .

kalau nak tahu macam mana sesebuah negara itu suatu hari nanti tengok lah generasi sekarang .


16 February 2013 at 00:37
Remy hazza said...

semoga Allah berikan dia hidayah......


16 February 2013 at 12:09
ct cheery said...

bongok dia ni!!!tah2x dia xde adik pom pun..


17 February 2013 at 08:39
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved