Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

4 GAMBAR AKSI PANAS ANAK PELAKON

on 26 February 2013

Aksi panas anak pelakon yang pernah popular sekitar tahun 90-an berdarah kacukan Mat Salleh. Untuk klu, pelakon yang dimaksudkan pernah berlakon filem yang juga panas bersama pelakon lelaki yang kini popular sebagai penggali kubur.

Bak kata pepatah, ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi? Mungkin pepatah tersebut bertepatan sekali dengan sikap sosial anaknya itu.

 
 
 
Ranking: 5

{ 10 ong gedek gedek... read them below or add one }

Anonymous said...

ini Arrisa anak sofea jane..


26 February 2013 at 14:59
✿ pink velvet ✿ said...

amboiii~ seksi kemain ko!


26 February 2013 at 15:10
hafiz hafizol said...

Anon nie kasi kantoi je... HAHAHAHA...


26 February 2013 at 17:08
keyboard menaip said...

sosial nya,, anak sapa lah ni? kita doa je dia moga diberi hddyah oleh allah,,


26 February 2013 at 17:46
Anonymous said...

Tak payahlah nak salahkan maknya aje, bapaknya pegi mana, emaknya kot la 1/2 melayu tapi bapaknya kan melayu islam tulen...bapak lebih dipertanggungjawabkan untuk mendidik anak-anak...


26 February 2013 at 21:18
Anonymous said...

tu dia...dah besaq dah anak dara dia...macam baru lagi tengok sofia dok dukong budak ni dulu...cepat sungguh masa berlalu no...org kg ceq kata "time flys"...


27 February 2013 at 10:27
4feet8 said...

cantik mcm mak dia.


27 February 2013 at 11:27
metrolisa said...

pandang sekali bolehlah untuk kedua kali tak boleh tak boleh


27 February 2013 at 12:45
Anonymous said...

Ya..anak sofea jane....


27 February 2013 at 15:40
Hairul Hafiz Karim said...

betul mana tak tumpah kuah kalau tak ke nasi


28 February 2013 at 15:55
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved