Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

(Gambar) Fizo Omar Bercinta Dengan Doktor

on 13 August 2012


Aktor kacak, Fizo Omar, 27, akhirnya mengakui dia kini sedang menjalinkan hubungan cinta jarak jauh bersama seorang pelajar jurusan kedoktoran sejak 3 tahun yang lalu. Pendedahan ini didedahkan oleh Fizo Omar sendiri setelah diasak beberapa kali oleh media.

"Ada tu ada. Tapi dia sekarang tak ada di Malaysia. Dia masih belajar di luar negara. Tapi saya tak mahu cakap tentang perkara ini lebih-lebih sebab kami belum betul-betul ada ikatan lagi. Tapi saya dan dia memang sudah lama kenal dan kami berkawan.

"Lagipun buat masa saya masih belum memikirkan soal bercinta. Fokus saya adalah pada kerjaya seni, perniagaan serta keluarga. Kalau ada jodoh, InsyaAllah", ujar Fizo.

Bercakap mengenai masa depan hubungannya, Fizo Omar memberitahu dia belum ada perancangan dalam masa terdekat kerana kekasihnya itu masih punya baki dua tahun pengajian.

"Memandangkan dia masih belajar di luar negara, saya tidak mahu mengacaunya lagi dan disebabkan itu saya berhasrat untuk menamatkan zaman bujang saya dalam masa 2 atau 3 tahun lagi.

"Tapi, kalau boleh saya tidak mahulah kahwin selepas usia 30 tahun. Mungkin, selepas dia habis belajar, barulah saya akan fikirkannya kelak. Lagipun, saya sedang sibuk menguruskan perniagaan saya iaitu social media promotion dan lakonan. Jadi lebih baik masing-masing menumpukan pada komitmen yang ada sekarang dahulu sebelum kami membuat keputusan untuk ke melangkah ke fasa yang seterusnya," jelasnya lagi.

Selain sedang sibuk menjalani penggambaran berlakon drama bersiri Julia untuk siaran TV3, dia juga berniaga serunding resepi neneknya di bazar Jalan Tunku Abdul Rahman sepanjang bulan Ramadan ini.


p/s: comel tak header Katak Comel yang terbaru??? kalau anda semua hendak tahu, ini adalah jasa baik seorang blogger yang telah menghadiahkan header ini secara percuma. anda semua boleh terjah Dunia Shida, ada banyak tutorial berguna kepada para blogger.
Ranking: 5

{ 4 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

semoga ada jodoh nanti.....


13 August 2012 at 11:50
Shida Radzuan said...

hehee..macehhh dimention disitu ^_^


13 August 2012 at 12:47
THE AUTHOR said...

Comel header tu....hehehe


13 August 2012 at 18:29
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved