Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Irma Hasmie Disahkan Mengandung

on 14 August 2012


Pelakon terkenal tanah air, Irma Hasmie mengesahkan bahawa dia sedang berbadan dua walaupun perkhabaran ini masih terlalu awal untuk diumumkan.

"Insya'Allah, memang betul saya sudah mengandung. Sekarang ini pun saya agak tidak sihat dan banyak muntah-muntah. Usia kandungan saya 4 minggu dan sudah mahu masuk ke 5 minggu.

"Saya selalu muntah-muntah dan tidak boleh menerima makanan. Namun, doktor memberitahu bahawa ini simptom biasa. Saya berharap badan saya cukup kuat menghadapinya.

"Setakat ini itu saja alahan yang saya hadapi. Saya tidak mengindam apa-apa pun hanya suami saya saja yang mengidam lebih. Dia pula yang tiba-tiba jadi kuat makan," katanya.
Ranking: 5

{ 4 ong gedek gedek... read them below or add one }

alin said...

wah, alhamdulillah

selamat hari raya (:


14 August 2012 at 15:32
♥ Nana BamBam ♥ said...

tahniah untuk mereka.. :)


14 August 2012 at 21:38
Unknown said...

tahniah irma.....


14 August 2012 at 23:44
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved