Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Neelofa Syak Teguran Yusof Haslam Sengaja Dibesarkan Pihak Ketiga

on 14 August 2012


Baru-baru ini gempar di portal dan blog-blog hiburan tanah air cerita mengenai Datuk Yusof Haslam telah menegur Neelofa kerana dikatakan “telah lupa diri”.

Gosip terbaru tersebut telah menimbulkan banyak spekulasi daripada peminat disebabkan sikap Neelofa dan tidak kurang juga yang menyokong kata-kata Datuk Yusof Haslam. Namun, Neelofa hanya menganggap teguran itu sebagai teguran antara bapa dan anak.

“Ramai yang tidak tahu bahawa keluarga saya dan uncle (panggilan buat Yusof) saling kenal mengenali dan kami mempunyai hubungan yang agak rapat. Selama ini pun saya banyak minta tunjuk ajar daripadanya dan apa saja teguran atau nasihat yang diberi, saya terima kerana dah anggap beliau macam bapa sendiri. Sebab itu saya selesa memanggilnya uncle”ujar Neelofa.

Neelofa turut memberitahu bahawa dia syak ada pihak ketiga yang sengaja membesar-besarkan hal ini.

“Rasanya, berita tentang teguran uncle yang dikeluarkan baru-baru ini sengaja diperbesarkan oleh pihak ketiga,” tambah Neelofa.
Ranking: 5

{ 3 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

ala...isu kecil.... kekadang media yg lebih2....


14 August 2012 at 11:15
Hanif said...

Antara bapa dan anak!!


14 August 2012 at 19:05
Anonymous said...

hmm...ape2la...tp pelik rr nape org asyk nk kene kan dia ekk?? Kalau sikap kte baik dgn org lain,org xkan kcau kte kan???


14 August 2012 at 23:30
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved