Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Irma Hasmie Mangandung, Suami Yang Mengidam

on 15 August 2012


Isteri yang mengandung, suami pula mengidam. Itulah yang berlaku pada suami kepada aktres popular tanah air, Irma Hasmie iaitu Redza Syah Azmeer Mohd Redzuan apabila selera makannya yang bertambah secara mendadak iaitu kuat makan berbanding sebelumnya. Apabila diselidiki puncanya, rupa-rupanya ia disebabkan oleh Irma Hasmie kini sudah berbadan dua!

"Isteri tidak mengidam apa-apa lagi setakat ini tetapi sebaliknya saya pula yang mengidam nak makan macam-macam sehingga menjadikan saya seorang yang kuat makan," ujarnya Redza Syah.

Dalam pada itu, Redza berkata buat sementara ini dia akan menemani isterinya untuk menghadiri majlis-majlis tertentu kerana bimbang keadaan isterinya yang mengalami alahan akibat mengandung.

"Jika terjadi apa-apa susah pula. Lebih baik saya menemani dia ke mana-mana selepas ini tambahan pula dengan cara itu ia boleh mengeratkan lagi hubungan kami suami-isteri," tambahnya yang amat teruja untuk bergelar seorang bapa.

Terdahulu, Irma turut memberitahu bahawa kandungannya berada di dalam keadaan baik tanpa sebarang masalah. Tambah pelakon itu, dia cuma tidak boleh menikmati makanan seperti kebiasaannya kerana sering muntah-muntah.

"Syukur Alhamdulillah dengan kurniaan ini dan saya berharap semua mendoakan yang terbaik buat diri saya," katanya tersenyum.
Ranking: 5

{ 2 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

saling beriringan..... eloklah..... tak sabar nak tgk baby lahir nanti......


15 August 2012 at 10:22
Unknown said...

wah bestnya.. tahniah irma n suami.. :)


15 August 2012 at 11:43
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved