Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Disko Untuk Orang Gemuk

on 16 June 2012


Bertubuh gemuk bukan hambatan untuk tampil percaya diri. Ratusan lelaki dan wanita bertubuh gemuk justru bangga dengan keadaan tubuhnya ketika berkumpul di Club Bounce, sebuah kelab malam di California, AS. Ya, Club Bounce memang didirikan khusus untuk mereka yang memiliki berat tubuh mulai dari 125 kilogram, bahkan ramai di antara mereka yang berat sehingga 150 kilogram.

"Saya menyukainya, saya akan pergi ke Club Bounce malam ini. Saya akan memakai baju terpendek yang pernah saya ada," kata Monique Lopez, wanita berusia 23 tahun bertubuh "subur" tersebut, akhir minggu lalu.


Lisa Marie Garbo (40) adalah pemilik Club Bounce, lima tahun lalu. Dia memang sengaja mengkhususkan kelabnya untuk orang-orang gemuk. "Tetapi saya tidak pernah terfikir bahawa gemuk adalah kata-kata buruk. Menurut saya, ramai orang kini berpendapat demikian," katanya. Kelab itu berkapasiti 400 orang. Sebanyak tiga perempat pelanggannya adalah wanita, dan selebihnya adalah pelanggan lelaki.

SUMBER
Ranking: 5

{ 3 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

baguslah dpt juga kuruskan badan tu..


17 June 2012 at 01:20
Diari Si Froggie said...

mereka pun nak merasa jugak.. haha


17 June 2012 at 09:13
Unknown said...

org gemuk juga punya hak utk berhibur dan berlibur......
saiz bukan halangan...mana tahu , kut2 boleh kurus lepas menari.....he3


18 June 2012 at 00:42
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved