Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Biar Mayat Ibu Terlantar Busuk

on 20 July 2012


Dipercayai kerana kesempitan wang, seorang remaja perempuan berumur 15 tahun bersama dua rakan sebayanya menjerut dan mencekik ibu angkatnya hingga mati ketika cuba merampas gelang emas dipakai wanita itu sebelum membiarkan mayat terbabit terlantar selama tiga hari di rumah mereka di Kapar, di sini.

Dalam kejadian Sabtu lalu itu, remaja terbabit bersama dua rakannya datang ke rumah dihuni ibu angkatnya itu untuk meminta wang, tetapi wanita terbabit enggan memberikannya.

Berikutan itu, remaja terbabit dan rakannya bergelut dengan mangsa hingga menjerut dan mencekik mangsa hingga pengsan sebelum meninggalkan rumah tanpa menyedari perbuatan mereka itu menyebabkan mangsa sesak nafas dan meninggal dunia.

Tiga hari selepas itu, remaja terbabit pulang semula ke rumah ibu angkatnya itu sebelum terkejut apabila menemui mayat ibunya itu dalam keadaan sudah mereput dan berbau busuk.

Panik dengan penemuan itu, remaja terbabit membuat laporan polis kononnya dia menemui mayat ibunya dalam rumah dan tidak tahu apa yang berlaku.
Ranking: 5

{ 8 ong gedek gedek... read them below or add one }

Pengumpul Lirik lagu said...

kesiannya..tergamak anak die buat cmni kan..


20 July 2012 at 09:17
Onitsuka_hana said...

kejam sungguh. xbersyukur ada ibu angkat


20 July 2012 at 09:27
yusuflaili(Goku) said...

dah nama anak angkat bergitulah tapi tak semuanya bergitu..


20 July 2012 at 09:27
Remy hazza said...

anak angkat tak kenang budi......


20 July 2012 at 10:11
NURULHANIF said...

xkenang budi lgsg..


20 July 2012 at 10:35
lynn kamarul said...

kat kapar ke ? area rumah sy ni. kejamnya


20 July 2012 at 11:26
KA ( Klik Aje! ) said...

ada gak manusia macam nie.. sadis


20 July 2012 at 13:20
Eliza Muslim said...

klu tengok tarikh gambar ngan post mcm jauh na beza kan.... ape pun,... mnusia la ni smkin kjam kan...


21 July 2012 at 11:48
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved