Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Neelofa Sudah Lupa Diri???

on 13 August 2012


Tidak habis-habis kontroversi yang melanda selebriti cantik manis ini, Neelofa. Dan yang terbaru, Neelofa dikatakan sudah lupa daratan.

Cerita terbaru melalui Berita Harian semalam, Datuk Yusof Haslam khabarnya meluahkan perasaan beliau yang kurang suka dengan cara Neelofa sejak akhir akhir ini.

Yusof Haslam khabarnya kurang senang dengan sikap Neelofa yang enggan turun ke rangka promosi filem terbaru yang di’bintangi beliau, S.A.M yang bakal ke pawagam.

Komunikasi antara Skop Productions dengan Neelofa juga sangat sukar menurut laporan tersebut apabila beliau enggan menjawab sebarang SMS atau panggilan.

Yusof Haslam turut menyampaikan pesan buat Neelofa supaya jangan lupa diri setelah popular sekarang ini walaupun watak dalam filem S.A.M merupakan watak kecil.

Pengurus Neelofa memberi maklum balas kepada Sinar Harian hari ini meminta semua pihak supaya tidak membuat sebarang spekulasi akan kenyataan Yusof Haslam itu.

“Kenyataan rasmi akan dibuat Neelofa dalam jangka masa terdekat dan segala spekulasi mengenai perkara itu harap dapat dihentikan,” ujar Amir kepada media hari ini dan ya, kami tunggu.

p/s: comel tak header Katak Comel yang terbaru??? kalau anda semua hendak tahu, ini adalah jasa baik seorang blogger yang telah menghadiahkan header ini secara percuma. anda semua boleh terjah Dunia Shida, ada banyak tutorial berguna kepada para blogger
Ranking: 5

{ 5 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

isu kechik aje tu.......


13 August 2012 at 11:51
ZULHILMI TEMPOYAK said...

hmmmm... entah la... xde hal sgt kn..


13 August 2012 at 11:58
Alyza Fisol said...

hmm..mcm2 hal retis ni...

http://www.alyzafisol.com/


13 August 2012 at 16:13
Anonymous said...

isu kecik tp itu mngkin tande2 kebenaran....


13 August 2012 at 17:27
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved