Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Selamat Hari Raya

on 29 August 2011

Assalamualaikum..

Selamat pagi semua. Esok dah nak raya kan, so kami di sini ingin mengambil kesempatan ini ingin mengucapkan selamat hari raya kepada semua pembaca.


Kami ingin memohon maaf jika terdapat entri-entri kami (walaupun tak banyak) yang menyinggung perasaan kamu semua. Bagi semua follower (walaupun tak seberapa) jika ada yang kami tak follow kamu dan nak kami follow semula, sila tinggalkan link.

Semoga raya kali ini memberi seribu erti yang penuh bermakna untuk kamu semua dan semoga amalan kita semua di bulan ramadhan yang akan berlalu ini akan diterima Allah SWT. Harap kita berkesempatan bertemu di Ramadhan akan datang.

Berhati-hati di jalan raya (rasanya ramai yang sudah sampai di kampung). Btw, kami sudahpun selamat sampai di kampung walaupun masing-masing berada di tempat yang lain (rindunye kat dye).

Berhati-hati  jugak dengan juadah raya. Jangan bedal apa yang ada di depan mata. Makan sikit-sikit je. Rasa sekali makanan sudah memadai. Nak pergi banyak rumah kan? Jangan complain berat naik pula ye~

Owh, yea. Jemput-jemput lah datang ke rumah. Nanti boleh dapat ini. hehe

muah2..

Kereta Idaman Kalbu

on 21 August 2011

Assalamualaikum^_^

kereta idaman haku mestilah lamborghini gallardo spyder..hihi
tinggi tak angan2 haku?agak2nye boleh sampai ke bulan tak?ahaha

aku mula minat kete ni sejak men need for speed most wanted lg..spe2 yg men game ni mesty
taw punya,kne klhkn blacklist nombor bpe ntah,aku pun da lupe,br ley dpt kete ni..ehehe..lg
satu,kenapa aku suka?kete ni dah la laju berdesup pastu tengokla cara dia posing...memang
stylo la!ahaha


smart x kete kt atas ni...inilah kete aku(otw la...ahaha)..

Semalam Dalam Kenangan

Semalam yang bertarikh 21 Ogos 2011 telah berlaku satu peristiwa yang tak mungkin aku lupakan seumur idupku. mesti korang tertanya-tanya ape yang berlaku kn. ok la, aku cite..

awek aku ni telah turun senawang sbb aku ajk dia untuk buka puasa bersama workmate2 aku. Bila aku nak hantar dia balik sg buloh, tetiba tiub moto ak pancit kt tepi highway daa. nsib baik la ada cousin dye, apit datang untuk tolong tukar tiub untuk aku. Kalaula tiba tiba dia suruh aku buat, memang kompom la aku tak sampai umah lagi, aku ni pandai bawak je, kalau ada problem paham-paham jela. hehe

terima kasih sangat-sangat pada apit sebab ko dtg (ko mmg dahsyat gle bwk moto..ahaha) dan tq jgkla kepada cousin aku yg duk shah alam, kak alice n family (besok aku lepaking umah ekk) dan tak lupa jugak kepada yazid sbb pinjamkn rm*0 kat aku tuk aku bli seluar jeans kt uptown kota (rse2nye xde kne mengena kn..balun jela). tq ya kwn2, aku sayang memang syg korang la...

ini jela coretanku mengenai kisah 'best' semalam. btw, aku lupa snap gambar moto pancit la. ape daa. hehe


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved