Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

GADIS TANPA PAKAIAN JALAN ATAS TALI DI THAILAND

on 31 December 2012


GADIS TANPA PAKAIAN JALAN ATAS TALI DI THAILAND - Seorang gadis yang terkenal dengan aktiviti lasak, Hayley Ashburn telah berjalan di atas tali dengan ketinggian 120 kaki tanpa menggunakan sebarang alat keselamatan. Aktiviti beliau  tanpa sebarang pakaian telah dilakukan di Mai Leung, Thailand. Hayley cuma menjawab isu tersebut dengan
 
“to feel free, for the thrill and the fun of being naked in the wilderness where nobody can see”.

 
 

SENARAI LOKASI MAKSIAT SAMBUTAN TAHUN BARU

SENARAI LOKASI MAKSIAT SAMBUTAN TAHUN BARU




Senarai Lokasi Maksiat Sambutan Tahun Baru 2013. Ada promosi dan potongan harga lagi untuk buat dosa. Tak dikira lagi yang merayu-rayu mintak cuti dari majikan masing-masing. Berkejar-kejaran manusia mencari dosa rupanya. (garu kepala)

Genting Highlands bersama awek yang takut sejuk, dengan special promotions yang super hebat. Bilik hotel murah, ini baru dinamakan jiwa muda. Tapi kalau dapat tipu duit mak ayah, dapat lebih sikit, bermaksiat di Theme Park LEGOLAND Malaysia di Johor, kalau tak pus terus ke Singapura, lagi gerek seh. Yang ni best, suasana romantik pulau. Bercinta dan berpesta di pulau bebas cukai! bebas semuanya pun seronok jugak. Macamana dengan Langkawi? Dengar cerita bilik Hotel Langkawi ada potongan harga untuk tahun baru. Ermm, nak bawa awek yang mana satu yer. Aku masih muda, jiwa muda tak takut mati, dosa nanti aku taubat ler.. Kalau tempat yang sesak sikit, boleh sentuh-sentuh, tak tahan. Enjoy 2013 New Year's Eve Street Party Countdown di Tropicana City Mall pun dahsyat, power jugak bermaksiat disana. Kalau kawan-kawan ajak ke KL, boleh berpesta di pertunjukkan bunga api di Mutiara Damansara Commercial Centre, Kuala Lumpur. Seronok sangat! Terkinje-kinje sambil tengok bunga api, awek-awek mesti bergegar. Seronoknya bermaksiat ni kan. Asyik monyet di Zoo aje yang terkinje-kinje, kami pun nak juge. Pastu terus Mabuk empat tiang di SohoKL @Solaris Mont Kiara.

Ni baru sikit Info Lokasi Maksiat Sambutan Tahun Baru 2013. Tercungap-cugap tu, sabor aje la yer. Di internet dan media massa, mereka berlumba-lumba promosikan lokasi sambutan tahun baru ni. Ada yang buat undian untuk pilih lokasi paling meriah untuk malam 31 disember ni. 

LIVE STREAMING AMBANG 2013 BERSAMA USTAZ AZHAR IDRUS



LIVE STREAMING AMBANG TAHUN BARU 2013 BERSAMA USTAZ AZHAR IDRUS - Tidak tahu hendak ke mana arah mahu dituju sempena New Year ini. Mari kita saksikan live streaming ambang tahun Baru 2013, Ambang13 bersama Ustaz Azhar Idrus ini yang bertempat di Dataran Shah Alam bermula jam 8 malam.


Streaming Live by Ustream

20 GAMBAR RESEPSI PERKAHWINAN KHAIRUL FAHMI (APEX) DAN LEUNIEY NATASHA

20 GAMBAR RESEPSI PERKAHWINAN KHAIRUL FAHMI (APEX) DAN LEUNIEY NATASHA - Pada tanggal 30 Disember 2012 telah berlangsung satu majlis resepsi bagi meraikan pengantin baru yang baru sahaja dinikahkan beberapa hari lalu, Khairul Fahmi dan Leuniey Natasha yang diadakan di negeri kelahiran Apex, Kelantan.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

SERINA REDZUAWAN KANTOI GUNA GAMBAR PALSU UNTUK LARISKAN PRODUK




SERINA REDZUAWAN KANTOI GUNA GAMBAR PALSU UNTUK LARISKAN PRODUK -
Anak kepada Chef Wan, Serina Redzuawan ada mengirimkan sekeping gambar melalui Facebook dan Twitter miliknya tentang seorang lelaki yang berjaya kuruskan badan pada awal November lalu.

Ayat Serina pada gambar itu mendakwa lelaki tersebut berjaya kurus dengan bantuan satu produk kesihatan yang dijual oleh beliau.

Menariknya, tuan empunya gambar telah meninggalkan komen bahawa tidak mengambil sebarang produk menguruskan badan apatah lagi produk jualan Serina Redzuawan.

 

TIZ ZAQYAH SUDAH TEMUI PENGGANTI REMY ISHAK

on 30 December 2012


TIZ ZAQYAH SUDAH TEMUI PENGGANTI REMY ISHAK

Dalam temubual terbaru bersama Harian Metro, Tiz Zaqyah membuka mulut tentang apa kemungkinan untuk beliau kembali bersama Remy Ishak selepas hubungan berakhir.
“Apa yang berlalu biarlah berlalu. Usah dikenang atau letakkan apa apa harapan lagi. Saya tidak berani nak cakap lebih-lebih, apatah lagi soal membabitkan hubungan sesama manusia”
“Kemungkinan untuk kami berpatah balik itu mungkin tidak ada agaknya. Saya tak pernah fikir perkara ini, malah kini hanya fokus pada kerjaya,” ujar Tiz Zaqyah baru baru ini.
Menariknya, apabila di’tanya sama ada Tiz Zaqyah sudah pun temui pengganti atau tidak, pelakon ini mengakui yang hatinya kini sudah di’miliki tetapi tidak mahu bercerita lanjut.
Tiz Zaqyah meminta semua supaya tidak lebih membicarakan kisah cinta beliau berbanding kerjaya yang merupakan fokus utama beliau ketika ini.

GAMBAR TERKINI NAD ZAINAL

on 28 December 2012

GAMBAR TERKINI NAD ZAINAL 

Kenal Nad Zainal? Pelakon comel yang mula mengorak langkah dalam dunia lakonan. Nad Zainal telah menceburi bidang seni pada tahun 2007. Antara drama lakonan Nad Zainal ialah Aku Bukan Bidadari dan Putera Rayyan.


Berikut merupakan gambar-gambar terkini Nad Zainal.




Majlis Pernikahan Khairul Fahmi Che Mat & Nur Eilunie Natasha (Apek Dan Leuniey)


Antara Gambar Majlis Pernikahan 
Khairul Fahmi Che Mat & Nur Eilunie Natasha 
(Apek Dan Leuniey)


























7 GAMBAR ROMANTIK ZAHIRIL ADZIM DAN SHERA AIYOB DI ISTANBUL

7 GAMBAR ROMANTIK ZAHIRIL ADZIM DAN SHERA AIYOB DI ISTANBUL - Pasangan selebriti yang romantik, Shera Aiyob dan Zahiril Adzim difahamkan telah terbang ke Istanbul pada Hari Natal beberapa hari yang lepas, 25 Disember 2012 dan pasangan ini telah berkongsi beberapa foto menarik mereka menerusi laman Instagram masing-masing.

 
 
 
 
 
 

VIDEO FATWA BARU ABBY ABADI - REZEKI YANG DITERIMA PELAKON TIDAK IKUT SYARIAT ADALAH HARAM


VIDEO FATWA BARU ABBY ABADI - REZEKI YANG DITERIMA PELAKON TIDAK IKUT SYARIAT ADALAH HARAM - Terdapat satu video Abby Abadi keluarkan kenyataan mengatakan rezeki yang di’terima para artis terutamanya para pelakon hari ini adalah haram & tidak mengikut syariat.

“Haram rezeki kepada pelakon yang berlakon tanpa mengikut syariat Islam — saya kongsikan tetapi tidak ada siapa yang peduli — boleh tengok sendiri dengan apa ada dalam TV”
 

HOT! BUDAK GEMBIRA AWEK AJAK TIDUR SEKALI

on 27 December 2012

HOT! BUDAK GEMBIRA AWEK AJAK TIDUR SEKALI


Dunia facebook makin lama makin menggila dengan gelagat remaja-remaja kita yang kurang matang dan leka dengan nikmat duniawi. Mereka tidak sesekali mengenal erti dan maksud kelakuan yang di halang oleh ajaran agama. 

Tidak lari juga dengan sesetengah remaja yang tidak melakukannya tetapi menyokong akan tindakkan rakan-rakan mereka melakukan maksiat. 

Adakah ini semua hiburan? Sedarlah wahai remaja, setiap yang kita lakukan baik dan buruk akan tercatit.

Ingatlah apa yang ada di dalam Islam,kita berbuat baik di dunia, kita akan mendapat syurga di akhirat kelak. Buat jahat, dapat neraka dan Islam itu sungguh besar rahmatnya jika hambanya itu benar-benar bertaubat dengan taubat nasuha maka dosa-dosanya akan di ampunkan oleh Allah.

Lihatlah paparan screenshot yang di ambil di facebook. Semua ini dosa semata-mata, baik yang yang post, mengLike dan yang komen. Hanya seorang sahaja yang berani menegur akan tindakkan remaja ini. Renung-renungkan dan selamat beramal.

SYARAT BODOH REBAT RM 200 TELEFON PINTAR (3G)


SYARAT BODOH REBAT RM 200 TELEFON PINTAR (3G) - Antara syarat-syarat yang tidak boleh diguna pakai bagi rebat RM 200 untuk telefon pintar ataupun smartphone :

- Anda mesti warganegera Malaysia yang berumur antara 21 tahun sehingga 30 tahun --> rasanya umur belia antara 21 hingga 40 yang termaktub dalam Kementerian Belia dan Sukan.

- Anda mesti mempunyai pendapatan bulanan RM 3000 ke bawah.

- Anda hanya layak menerima rebat RM200 jika model telefon pintar 3G yang diluluskan itu tidak melebihi harga RM500 --> smartphone apa yang boleh dibeli dengan harga RM 500??? errrkkkk

- Setiap belia yang terpilih hanya layak menerima sekali sahaja rebat RM200 untuk setiap telefon pintar 3G mereka --> yang terpilih???

- Pelanggan jalur lebar mudah alih sedia ada atau pakej internet baru. Penyedia talian seperti Maxis, Umobile, YES YTL, Celcom, Digi & Tune Talk sedia menunggu anda sebagai “pelanggan baru mereka” dan dijangka telefon pintar 3G ini sendiri akan diedarkan oleh Senheng dan SenQ.

Apa pendapat anda???

GAMBAR MAJLIS PERNIKAHAN SITI FAZURINA DAN HYKAL

GAMBAR MAJLIS PERNIKAHAN SITI FAZURINA DAN HYKAL - Perkahwinan pelakon tanah air, Siti Fazurina dan suaminya, Hykal penuh dengan kontroversi.

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved