Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

REMAJA POTONG ANU SENDIRI KERANA MALU KLIMAKS

on 30 November 2012


REMAJA POTONG ANU SENDIRI KERANA MALU KLIMAKS - Seorang remaja 17 tahun yang berasal dari Fujian memotong kemaluan beliau kerana malu ketika mengalami ereksi ataupun klimaks. Remaja ini tidak tahu ereksi bagi seorang lelaki ialah sesuatu yang normal dan tidak perlu dimalukan.

Beliau pulang ke rumah dan cuba memotong kemaluan beliau menggunakan pisau. Remaja ini bernasib baik kerana ibunya beliau sempat menghantar beliau ke hospital untuk rawatan kecemasan. Kemaluan remaja ini berjaya diselamatkan dan dijangkakan akan pulih kembali seperti biasa.

PELIK!!! BUMI DIJUAL DI YAHOO AUCTION


Di era yang canggih ini, ramai orang yang memanfaatkan internet untuk melakukan transaksi. Salah satu transaksi yang setiap hari dilakukan adalah transaksi jual beli. Sebut saja eBay dan YahooAuction, kedua laman ini setiap hari dijadikan media untuk menjual dan membeli. eBay dan Yahoo Auction adalah pasar tempat melelong atau menjual apapun di dunia maya.

Oleh kerana para penjual bebas menjual apapun yang dimilikinya maka tak hairanlah kedua laman tersebut di penuhi dengan benda-benda aneh dan tak masuk akal. Jika sebelumnya ada kaki perajurit perang AS, Kotoran burung yang menyerupai wajah Michael Jackson yang di jual, kini yang tak kalah aneh atau lebih tepatnya sangat aneh adalah planet kita, bumi di jual di Yahoo Auctions.Seorang lelaki dari Jepun mendedahkan bahawa dia telah di berikan bumi oleh Tuhan melalui mimpinya.


Selama ini dia memutuskan untuk tidak menjual bumi kerana dia masih memiliki cukup wang. Namun kerana terhimpit masalah ekonomi, kini dia memutuskan untuk menjual bumi kita ini. Harga yang di tawarkan hanya $ 0.86 USD. Tapi kerana semakin banyaknya bidaan, kini harga bumi naik menjadi $ 123.000.000. Kedengarannya ini sangat mustahil, kerana seperti yang kita ketahui, bumi adalah milik bersama. Namun masih ramai orang yang melakukan bidaan.

GAMBAR SHEIKH MUSZAPHAR DAN KELUARGA TUNAIKAN UMRAH

GAMBAR SHEIKH MUSZAPHAR DAN KELUARGA TUNAIKAN UMRAH - Angkasawan pertama negara, Sheikh Muszaphar telah pergi menunaikan umrah bersama isteri dan anaknya, Dr Halina dan Bella.

 
 
 
 
 
 
 

JANTINA DAN NAMA ANAK IRMA HASMIE & REZA SYAH


JANTINA DAN NAMA ANAK IRMA HASMIE & REZA SYAH - Meskipun belum lagi mengetahui jantina bagi bayi yang dikandungnya, namun pelakon dan pengacara, Irma Hasmie yang kini hamil 5 bulan memberitahu dia kini dalam proses memilih beberapa nama yang baik untuk bakal cahaya mata sulungnya itu.

"Masih awal lagi untuk kami tahu jantina bayi dan dijangka pada bulan ke-7 atau 8 nanti, baru kami berpeluang mengetahuinya. Buat masa sekarang, kami hanya ke klinik untuk scan melihat pembesaran dan kesihatan bayi sahaja.

"Mengenai nama bayi, saya dan suami kini dalam proses mencari dan memilih beberapa nama untuk bayi kami. InsyaAllah, kami akan cuba mencari nama-nama yang baik untuk bakal cahaya mata kami nanti," katanya Yang ditemani suami, Redza Shah ketika acara Kutipan Tabung Aman Palestin Siri 2, dilakukan di Jalan Masjid India semalam.

"Sememangnya, saya sangat teruja untuk menanti kelahiran bayi kami dan saya terima sahaja apa pun jantinanya nanti, asalkan dia dilahirkan dalam keadaan yang selamat dan sihat," luah suami Irma Hasmie, Reza Syah.

TONTON VIDEO ADAM & HAWA EPISOD 56



TONTON VIDEO ADAM DAN HAWA EPISOD 56 - Terlepas menonton Adam & Hawa episod 56, tidak mengapa kami ada sediakan link download dan menonton secara streaming.


MENTERI PALESTIN RAYU DANA RM 12.2 JUTA


MENTERI PALESTIN RAYU DANA RM 12.2 JUTA - Kerajaan Palestin merayu bantuan dana segera AS$37.4 juta (RM112.2 juta) dari negara yang prihatin terutama Malaysia, bagi membantu rakyatnya yang kini menderita akibat serangan roket tentera Zionis.

Menteri Perhubungan Sosial dan Pekerjaan Palestin, Ahmed Alkurd berkata, serangan tentera Yahudi itu mengakibatkan kemusnahan teruk ratusan kediaman penduduk di Semenanjung Gaza.

Menurutnya, hujan roket serta peluru berpandu kapal laut, pesawat F-16 dan dron dilepaskan tentera Israel seolah-olah mempunyai dua tujuan iaitu membunuh rakyat Gaza dan sekali gus memastikan mangsa merempat di tanah air sendiri.

“Berdasar perangkaan awal, kira-kira 800 penduduk Gaza kini hilang tempat tinggal selepas kediaman mereka musnah sama sekali akibat dibedil roket Israel. Mereka kini tidak ubah seperti pelarian.

“Selain itu kira-kira 8,000 rumah lagi mengalami kemusnahan sederhana namun memerlukan bantuan kewangan bagi membaik pulih kerosakan dialami,” katanya.

Ahmed berkata, kekurangan dana dan bantuan antarabangsa menyebabkan kerajaan Palestin gagal memberi bantuan segera kepada mangsa yang kini menghuni khemah sementara atau di celah runtuhan rumah mereka.

“Tanpa keperluan asas seperti elektrik dan air, kehidupan amat menyeksakan, tambahan ketika ini musim sejuk dengan suhu kira-kira 15 darjah celsius kini,” katanya.

GEMPAR!!! KERANA HAZIQ BABY DIANA HILANG DARA

on 29 November 2012

GEMPAR!!! KERANA HAZIQ BABY DIANA HILANG DARA - Remaja yang dikenali sebagai Baby Diana @NurDianaaAli meroyan di Twitter miliknya beberapa hari lalu dan mengatakan dirinya telah ditinggalkan kekasih hatinya sebaik sahaja mendapat daranya.

 

 
 
 

HAZWANI SYAMIMI, GADIS INI AKAN B0GEL DEPAN PAVILION KALAU MALAYSIA MENANG MENENTANG LAOS


HAZWANI SYAMIMI, GADIS INI AKAN B0GEL DEPAN PAVILION KALAU MALAYSIA MENANG MENENTANG LAOS - Seorang lagi umat manusia buat hal. Jika pagi tadi, penulis ada post mengenai seorang lelaki akan potong kotey apabila Malaysia menang menentang Laos malam tadi, kali ini ada seorang perempuan ataupun betina menulis di Facebook miliknya sanggup berbogel di hadapan Pavilion apabila Malaysia menang menentang Laos.

Dan Malaysia sudahpun menang, amacam Hazwani Syamimi??? Ada bran tak???

MISTERI RAJA BUAH


MISTERI RAJA BUAH - “Kepalanya berdarah tapi tak banyak, sebaliknya anak saya terus diam dan tidak sedarkan diri,” kata Samimi Kasmin, 29, ibu bayi berusia 38 hari yang mati akibat ditimpa sebiji buah durian yang baru gugur di belakang rumah mereka di Lorong Badak Mati, Sungai Bakap, dekat sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 4 petang itu, mangsa, Muhammad Yusoff Zainal yang cedera di sebelah kiri kepala, disahkan meninggal dunia sejam selepas dimasukkan ke Hospital Sungai Bakap (HSB).
Samimi berkata, durian seberat 2.1 kilogram yang gugur itu terlebih dulu mengenai bahu kirinya sebelum menimpa kepala bayi yang berada dalam dukungannya.

Menurutnya, ketika kejadian dia mahu mengangkat pakaian di ampaian terletak kira-kira enam meter dari pintu belakang rumahnya.

“Pada mulanya, saya mahu tinggalkan anak di dalam rumah tapi ketika saya baru melangkah ke pintu, dia menangis lalu saya mendukungnya dan keluar untuk mengangkat kain di ampaian,” katanya ketika ditemui, semalam.

GAMBAR ARTIS DI MAJLIS ANUGERAH MOST GLAM AND STYLISH 2012

Malam tadi, telah berlangsungnya acara Most Glam & Most Stylish 2012 yang dianjurkan oleh majalah GLAM bertempat di tengah ibu kota Kuala Lumpur.
 
Antara selebriti yang hadir penuh gaya malam tadi ialah Izara Aisyah, Maya Karin, Remy Ishak, Sazzy Falak, Marion Caunter, Dayang Nurfaizah, Amy Search dan ramai lagi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

LELAKI INI JANJI AKAN POTONG KOTEY JIKA MALAYSIA MENANG MENENTANG LAOS


LELAKI INI JANJI AKAN POTONG KOTEY JIKA MALAYSIA MENANG MENENTANG LAOS - Selepas kes semasa kemenangan Pandelela Rinong dan Kelantan FC, ada lagi orang nak buat perkara bodoh macam ni.

Pada kali ini, ada seorang lelaki dengan beraninya menulis di Twitter miliknya jika Malaysia menang menentang Laos, beliau akan memotong anunya. Dan, Harimau Malaya sudahpun menang menentang Laos, adakah lelaki ini akan menunaikan janjinya???

LIVE STREAMING MALAYSIA VS LAOS 28 NOVEMBER 2012 : PIALA AFF SUZUKI 2012

on 28 November 2012



LIVE STREAMING MALAYSIA VS LAOS 28 NOVEMBER 2012 : PIALA AFF SUZUKI 2012 - Mari saksikan perlawanan ini secara live streaming AFF Suzuki Cup 2012 yang melibatkan Malaysia menentang Laos pada peringkat kumpulan. Perlawanan ini akan berlangsung di Stadium Nasional Bukit Jalil, Malaysia pada jam 8.45 malam.

LIVE STREAMING MALAYSIA VS LAOS 28 NOVEMBER 2012 : PIALA AFF SUZUKI 2012

NABIL RAJA LAWAK TINGGALKAN SURIA FM


NABIL RAJA LAWAK TINGGALKAN SURIA FM - Nabil Ahmad mendedahkan yang beliau akan meninggalkan Suria FM selepas setahun bertugas sebagai penyampai radio di stesen itu.

“Keputusan ini saya ambil demi komitmen masa untuk keluarga dan cabang seni yang lain seperti berlakon dan mengacara,” ujar Nabil Ahmad.


Ditanya sama ada menerima tawaran lumayan daripada stesen radio lain, Nabil Ahmad tidak menafikan ada menerima tawaran tetapi gajinya tetap sama seperti di Suria FM.

“Minat saya lebih ke arah televisyen, jadi saya perlu membuat keputusan untuk memilih antara satu dan tidak boleh nak menjadi penyampai radio dan berlakon sekaligus,” tambahnya lagi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved