Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Gambar Maria Farida Liuk Lentuk Badannya Di Gym

on 23 April 2013


Pelakon dan model yang kini menjangkau 40-an, Maria Farida rupa-rupanya sangat berdisplin dalam hal penjagaan kesihatan dan sentiasa ke gimnasium (gym) untuk mendapatkan bentuk badan ideal. Patotlah beliau tetap maintain langsing dan bergetah!

Selain itu, dia juga gemar melakukan pelbagai aktiviti outdoor seperti menyelam skuba dan berjogging bagi mengekalkan stamina yang tinggi.



 

Video Gwiyomi Versi Nora Danish


Siapa tidak kenal dengan pelakon comel yang bernama Nora Danish kan? Nora Danish kelihatan bertambah-tambah comel apabila membuat aksi comel ber-gwiyomi. Jom terjah video Gwiyomi versi Nora Danish di bawah ini. ong gedek gedek


Rezeki Uqasha Senrose Bertambah Selepas Tinggalkan Kerjaya Pramugari

on 13 April 2013


Kakak kepada Nelydia Senrose yang juga seorang pelakon, Uqasha Senrose bersyukur apabila menerima lebih banyak tawaran berlakon selepas beliau melepaskan jawatannya sebagai pramugari.

Nik Zaris Uqasha Senrose Nik Sen ataupun lebih dikenali sebagai Uqasha berkata, dia lega apabila kontroversinya sebelum ini iaitu dituduh menjadi orang ketiga dalam perhubungan pasangan selebriti beberapa tahun lepas.

"Ketika kontroversi lama berlaku dulu, diakui saya hilang arah lebih-lebih lagi tawaran lakonan langsung tidak ada, sedangkan waktu itu saya baru mahu berjinak-jinak dalam bidang lakonan.

"Kerana itu juga saya membuat keputusan meneruskan kehidupan dengan beralih ke bidang lain dengan menjadi pramugari. Tetapi jiwa saya tidak tenang sebab pekerjaan yang saya lakukan itu bukan atas dasar minat," kata Uqasha Senrose yang kini digosipkan sedang bercinta dengan seorang artis lelaki.

Tambah Uqasha, dia juga tidak sangka sejurus selepas berhenti kerja dan ditawarkan berlakon drama Setia Di Hujung Nyawa (TV3), popularitinya terus meningkat.

"Alhamdulillah lepas satu, satu rezeki yang datang lebih-lebih lagi saya kini bernaung di bawah syarikat MIG. Malah saya turut menjayakan dua buah filem iaitu Bencinta dan Paku Pontianak," tambahnya lagi.

Adele Penyanyi Muda Terkaya Dengan Aset RM140 Juta


Pelantun lagu Rolling In The Deep, Adele telah diberikan gelaran penyanyi muda terkaya Britain dengan nilai asetnya berjumlah kira-kira RM 140 juta (£$30 juta).

Penyanyi berusia 24 tahun itu telah disenaraikan antara penyanyi terkaya pada usia bawah 30 tahun menerusi Sunday Times' Rich List 2013.

Cheryl Cole pula menduduki tempat kedua dengan memiliki nilai harta berjumlah RM65 juta (£$14 juta) manakala Leona Lewis dan Katie Melua masing-masing memiliki harta bernilaiRM56 juta (£$12 juta)

7 Gambar Hot Neelofa Pakai Baju Pengantin

on 12 April 2013

Artis baru paling hot Harimau Malaya, Neelofa telah menggayakan pakaian pengantin hasil rekaan pereka terkenal, Syaiful Baharim. Boleh gugur iman kalau tengok lama-lama ni. Haha

 
 
 
 
 
 

Gambar Terbaru Nora Danish Yang Hot

Pelakon comel yang menjadi kegilaan ramai jejaka di luar sana, Nora Danish baru-baru ini telah menghadiri satu sesi media bagi filem terbaru lakonannya, Mencari Cinta. Jom kita cuci mata tengok pelakon comel ini. ong gedek gedek

 
 
 
 
 

Wawa Zainal Nafi Ditaja Bekas Wakil Rakyat


Pelakon baru yang menjadi kegemaran Katak Comel, Wawa Zainal menafikan gosip liar yang mendakwa dirinya kini ditaja oleh seorang individu VIP berstatus bekas wakil rakyat.

“Saya pelik bagaimana cerita itu boleh timbul kerana ia tidak berlaku sama sekali. Saya bukannya jenis yang keluar bersosial atau dilihat berada di mana-mana lokasi dengan lelaki lain. Hakikatnya, jika tiada penggambaran atau komitmen seni, saya akan berada di rumah dengan keluarga sendiri. Apapun, gosip itu tidak berasas dan tidak patut dilayan,” tegas Wawa Zainal.

Tetapi, Artis Baru Wanita Paling Popular ABPBH 2012 ini tidak menolak yang beliau sebelum ini pernah ditawarkan kemewahan oleh golongan VIP yang ingin mendekati dirinya.

“Saya bukan jenis perempuan begitu. Saya tidak suka menggunakan duit orang lain, tetapi lebih senang berbelanja dengan hasil titik peluh sendiri,” tambahnya lagi.

Video : Single Psy Berjudul “Gentleman” Bocor Awal Di Internet"


Mari menyaksikan single akhir kedua Psy yang ditunggu-tunggu telah dilancarkan.Mereka telah melancarkan secara rasmi didalam laman Twitter Psy,

Screen Shot 2013-04-12 at 2.22.55 AM

Tetapi, nampaknya ada yang bernasib baik dan mungkin ini adalah single Psy yang sempat dimuat-turun oleh pengguna internet. Kami sendiri tidak dapat pastikan kesahihannya. Namun jika benar, maka anda adalah orang terawal yang mendengar single terbaru Psy ini. Melalui suara yang didengari menerusi audio ini juga, ia saling tak tumpah seperti suara Psy.

Masih diperingkat awal, video diatas hanya memaparkan gambar untuk cover single terbaru berjudul “Gentlemen” dan tarian yang dikatakan Psy bakal memberi kejutan pada peminat masih belum lagi dapat dilihat dimana-mana.

Simon Cowell Tidak Peduli Dituduh Gay


Desas-desus yang mengatakan kononnya juri American Idol, Simon Cowell seorang gay tersebar secara berleluasa sejak kebelakangan ini.

Beliau itu sering dilihat dengan seorang lelaki yang kurang dikenal pasti identitinya.

Tetapi Simon langsung tidak mengambil peduli dengan gosip tersebut, malah dia dilihat telah keluar dengan seorang wanita cantik, seperti ingin membuktikan dirinya masih lagi tertarik terhadap golongan wanita.

"Saya tak peduli dan tak perlu malu. Saya rasakan gosip ini mengarut dan lapuk. Ramai saja teman-teman saya yang gay tetapi tidak bermaksud saya juga seperti mereka. Sedikit pun tidak berfikiran seperti mereka," kata Simon.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved