Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Terbakar

on 25 November 2011

Dalam sebuah kampung, ada sorang budak bernama Bakar Bin Suruh. pada satu hari ayahnya meminta si bakar pergi ke pekan untuk membeli gula. Lalu,bakar pun pergi...

Dalam perjalanan, tiba-tiba si Bakar terlihat rumah terbakar. Dia pun nak menyibuk tengok kejadian itu dan tiba-tiba seorg polis bertanya kepada orang ramai yang berada di sana...

Polis: siapa yang bakar ni?
Bakar: saya(dgn selamba, dia menjawab)
Polis: siapa yang suruh?
Bakar: bapa saya.

Dgn tdk semena-mena Bakar dan ayahnya ditangkap lalu masuk lokap. ahaha
p/s: kesimpulannya, jangan letak nama anak yang melambangkan situasi kalau tak mahu perkara ini terjadi. peace!!!
Ranking: 5

{ 8 ong gedek gedek... read them below or add one }

eyqa amin said...

yaiiiii!
punye la bnyk nma yg best2 kt dunia nie....


25 November 2011 at 21:28
Botak said...

hahahaha., bengong..


26 November 2011 at 12:11
♥Aien Najwa♥ said...

okey fine ! ~~ hakhakhak..=D


26 November 2011 at 17:04
ibnuismaini said...

Berikan nama yg baik2 kpd anak2 kamu.


26 November 2011 at 23:05
AwieKashi said...

tylorrr!!!
awesome sangat..
hehe


27 November 2011 at 10:28
Wanie said...

alahai..sian bakar..haha


27 November 2011 at 13:11
Cik tikah said...

alahai. mcm tu plak. hahaha...


29 November 2011 at 00:31
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved