Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Ayat Budak-Budak Zaman Sekarang

on 12 November 2011

WTF : OIt ! HeY NuCk TeNaL NuN AwaCK BolerH ?
Me : Huh ? Ohhh ...
WTF : SoH , AwAck DuCk MaNeRW , UmOXx AwaCK BaPerW ?
... Me : sp, 22.
WTF : ArE SaL NuN AwACK NhEe SorMBowng SanaRD ?
Me : Huh! =='
WTF : KawO InGaRt KaWo BaGush SanArd KHeeR , BerLaRGark , SormBornG , Bajet Nuck MaRMPoZ
Me : Oke .

*After a few Minute Later =='
WTF : AwAck ToWiEe ArhH , SaiYer MeMaEN JHeeE TaRk BeTOrl TowieE YerHh :)
Me : K .
WTF : AwaCK YerrH POwNG JUnGUn ArHh SoRMBOwnG NuN TiTTEw .. :(
Me : ( Aperw Bubbee ayartt Koh NiH Arhkoe Tak pUrhamm Larhhh BunckSart ! )
WTF : ape yang awak anta saya tak paham !
Me : Tau pun abistu ANG INGAT AKU PAHAM KEH benda yang ANG ANTAQ SETAN


p/s: pe pendapat korang?? lalala
Ranking: 5

{ 41 ong gedek gedek... read them below or add one }

remyhazza said...

haram satu patah teman faham....
nampak sangat dah tua...


12 November 2011 at 11:58
♥Aien Najwa♥ said...

wakaka ! ~~ mengambil mase 5 minit untuk membace dialog niy..gilox ! ~~ huruf "A" jadi "U"..xbelajar ker ape..mcm2..


12 November 2011 at 12:02
DianaAzis said...

hahaha..budak2 sekarang mmg suka bahasa camtu..rasanya MHI kat tv3 pun pernah wat juga sal bahasa pelik ni..klu muda2 boleh lagi nak faham..org tua kita ntah camne la agaknya :)


12 November 2011 at 12:43
cik kiwi's said...

konon konon manjewww lettuewww. euuuwwww. nyampah!


12 November 2011 at 12:45
POP said...

aaarrrgghh!!!! POP benci ayat macam nie....eee!!! tak faham langsung...dari mana lah budak2 tue belajar..mo terbelit2 lidah nie nak sebut balik..ahhaha..


12 November 2011 at 12:45
**::CIKNUURUL::** said...

tu memang nak mintak pelempang je sape yg gune ayat tu,.haha,.

amekkaw kene skali,.kihkih


12 November 2011 at 12:48
azza hana said...

bahasa ape die pakai ni?kita ada bahasa sendiri an? =)..macam2..


12 November 2011 at 13:00
ninazahar said...

tergeliat lidah sis nk nyebutnyer, ei i nie remaja juga (remaja senja) tp x sukela gune words camtu


12 November 2011 at 13:27
CikHoneyBee said...

kalo cikgu BM diorang baca ni, menangis.... Anak Anak murid nye guna bahasa camni.


12 November 2011 at 13:45
Fathiah Hamim said...

memang rasa macam nak tumbuk muka orang cakap gini, -_-


12 November 2011 at 13:56
fiezah91 said...

haha.tak faham satu apa pun. boleh jem kepala otak baca ayat macam ni selalu


12 November 2011 at 14:26
acik teyha said...

geli aty bace! haha


12 November 2011 at 14:43
wachak said...

Yg muda remaja tak faham, yg dah otai lagi2 ler tak faham


12 November 2011 at 14:52
khairul said...

ayat budak2 skunk mmg suah nk paham


12 November 2011 at 15:00
AreFiSya Aien said...

fhm skit2 je .... haha


12 November 2011 at 15:11
manis said...

saya faham dan saya sangat menyampah. saya paling benci betul kalau baca ayat2 macam ni dekat fb.memang saya tak baca apa status dia.
sangat annoying!


12 November 2011 at 15:39
Admin said...

memang ayt budak kecik....


12 November 2011 at 15:47
QasehCinta said...

sumpah serabut nak abis baca.....
stress dibuatnya...hahaha

suh die kembali ke tadika la...^_^


12 November 2011 at 15:50
✿ Myra ✿ said...

( Aperw Bubbee ayartt Koh NiH Arhkoe Tak pUrhamm Larhhh BunckSart ! )

bagi betul ke ayat camtu? terbaekk..haha

entry ni patutnya bole siap baca dalam masa kurg dari 5 minit je..tp disebabkan oleh otak ni lambat translate pekataan2 pelik tersebut..maka, ia telah mengambil masa hampir 8 minit..shushh..


12 November 2011 at 15:55
Budak Nakal said...

hahaha...terbeliak biji mata nk abiskan entry ni....
terbelit lidah nk sbut satu2...
trpusing otak nk paham mksudnyer..


12 November 2011 at 15:57
misyamissyou said...

hahaha ntah ape je la perkataan cm tu..


12 November 2011 at 16:21
missanonymous said...

ayat gediks giler !! haha


12 November 2011 at 17:15
diana said...

rasa mcm nak mencarut...ekekekek


12 November 2011 at 18:33
NAZRUL AZAT said...

hahaaa... seyes xpaham, kire urban la tu kot :-)


12 November 2011 at 19:11
sis92 said...

ok rasa nk lempang laju2 hahahaha :D


12 November 2011 at 19:24
Fatin Nadia said...

baca ayat 1st je.. xfaham.. annoying kot.. grrr.. xsuka org yang msg macam ni..


12 November 2011 at 20:05
Nurul Faiz Bikers said...

budak gedik je yg guna bhs mcm ni.


12 November 2011 at 20:39
Khairil said...

tergeliat mata bila nak cuba baca ni...huhu


12 November 2011 at 20:45
ibnuismaini said...

Bubbee? ha3.. marah benar nmpknya... lol.


12 November 2011 at 21:03
AmyZana said...

hahaha
geram gile kalo dpt ayat2 mcm nih dr kawan
aduh
nasib baik phm ape yg die ckp tp take time lah -_-


12 November 2011 at 21:53
yuyu aziz said...

sis tenqiu datang blog kite tadi...hehe..

mmg penin baca msg budak2 zaman skrg..ejaan x paham..


12 November 2011 at 22:42
Neph said...

sengal semacam jewww


12 November 2011 at 23:38
naiemah_ramli said...

bebelit lidah kawe baca.. :) ^___^


13 November 2011 at 01:52
Nurkhaliesah said...

ni mesti BM dia dapat A plusplus!xD


13 November 2011 at 01:55
Hanif said...

aku pun tak faham...
kadang 2 bila baca blog yang tulis macam ni aku nak pahamkan pehhh!!
Nampak sgt aku tak remaja lagi..hehehhe


13 November 2011 at 13:58
cintacoklatkapas said...

bahasa mcm ape je. mau kene sepak dengan cik katak kalau cakp cenggini. haha


13 November 2011 at 17:05
Cik Nurul said...

peehhhh! jenoh nak pahamkan ape yg dia tulis tu.. grrrr kalaw nurul dah lame xlayan.. -.-


14 November 2011 at 17:26
Miss Eiza said...

meluat betul baca tulisan mcm tu...adoi...


14 November 2011 at 19:04
Christian Tadeo said...

hello my friend, i want to exchange link with you and if you are interested please tell me and comment on any post on my link thanks!

Literasura


14 November 2011 at 19:15
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved