Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Sup Gear Box Versi Korban

on 7 November 2011

Assalamualaikum dan selamat hari raya korban korang sume. amacam raya korban tahun ni?bpe ekor lembu atau kambing korang tumbang kan? ke ade yang tumbang semalam? ehehe.

ok2, semalam miera makan banyak sangat. bahannya kebanyakan daging lembu yang baru dikorbankan. ada macam-macam aneka resipi dan yang paling penting bukan miera masak sebab miera ni pandai membaham je. ngaum. antara banyak-banyak tu, miera sangat tertarik, menarik, ko memang da boom dengan SUP GEAR BOX. fyi, miera dapat partition tulang yang agak besar, pastu makan sorang-sorang lak tu<==ni miera punye, xmo share2. dagingnya manis (daging baru meme cenggitu) dan supnya sedap sangat-sangat<==pandai orang masjid masak. TERBAEK!!!

ni bukan gambar sup gear box semalam taw

p/s: mengidam suda, sapa nak belanja?
Ranking: 5

{ 14 ong gedek gedek... read them below or add one }

org muo said...

pehhh sedap tu ... my peberet


7 November 2011 at 10:34
biar-hati-berbicara said...

Salam singgah bw.. waaaa sedapnyeee


7 November 2011 at 15:35
aiNAA kHOdOri said...

mkn besau !!!
jelesssnya........


7 November 2011 at 16:56
♛RaRa♛ said...

wuuu sedapppppp bangatttt..>,<


7 November 2011 at 18:24
a r i l said...

sedap2.mai semangkuk..lai3


8 November 2011 at 00:43
Fieco said...

wau, totally yummy!
tetibe lapaAaa... =.="


8 November 2011 at 01:50
LiLy @ MumMyQiStInA said...

sedapnye sup tu..terus lapar tgk.. ^_^


8 November 2011 at 08:21
izzah said...

sedap3..tringat makan kt kenduri raya haji ahad hri tu..huhu


8 November 2011 at 08:35
Farid bin Aspar said...

Adui.. tgk ni terliur plak... dah le blom makan malam lagi... ish3..


8 November 2011 at 20:19
ctk said...

ct suka tgk org mkn sup tu sbb ct xreti makn..hahahaha


8 November 2011 at 22:05
Afiq Din said...

klu dpt nih mesti hirup sampai kering


8 November 2011 at 23:05
fRaMe+LenSeS said...

nampak sangat sedap. :D


10 November 2011 at 10:21
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved