Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Anak Luar Nikah

on 17 November 2011

Malam tu Mila baru sahaja pulang dari pasar malam. Setelah sampai Mila terus pergi kepada ibu dan abangnya yang sedang berehat. Lalu terjadi la perbualan antara tiga beranak itu.

Mila : Mak, Mila nak tanya sikit boleh tak..? (Sambil memandang tepat ke arah mata ibunya itu)

Mak : Hmm boleh...

Mila : Mak.. Boleh tak cerita pasal ayah kami? Mila nak tahu jugak siapa ayah kami.?

Abang : Ha ah, abang pun nak tahu jugak. Mak cerita la siapa ayah kami...

Mak : Eh.. apa yang korang cakap ni? Mak tak faham la.. Kamu berdua pergi tidur.. dah lewat ni..

Mila : Mak boleh tak jangan ubah topik? Kami serius ni...

Abang : Ya mak tolong la cerita betul-betul kat kami ni...

Mak : Ok baik lah..Sebenarnya kamu berdua bukan adik beradik sebapa.. Mila ayah lain, abang pulak ayah yang lain..

Abang : Ok kami tak kisah pasal tu... tapi mana diorang pergi mak?

Mak : Mak sebenarnya telah berzina dengan bapa-bapa kamu tu.. dan keluar lah kamu berdua. Hahaha (sambil ketawa)

Mila & Abang : Apa!? Jadi kami ni anak luar nikah la ya? Sampai hati mak buat kami macam ni. Mak ni ahli neraka!... Kami benci mak!Benci, benci!...

Mak : Kamu berdua jangan cakap banyak pulak! Kang mak hempuk kepala kamu berdua baru tau.! Kita ni kan KUCING!... Esok kamu berdua dah besar, kamu buat jugak benda ni....B0doh!

Mila & Abang : Owhh yeke?Miawwwwww.....
 p/s: para manusia jangan buat taw..haram jadah~
Ranking: 5

{ 29 ong gedek gedek... read them below or add one }

G@D!z$ said...

heheee kucing berbual rupenye...


17 November 2011 at 15:43
Eyda Dania said...

hahaha..pndai kucing 2 bercakap kn...nk bela gk r sekor..hahaha..


17 November 2011 at 15:52
acheeqa farhana said...

hehe..comel kuasa dua puluh...


17 November 2011 at 17:10
cIKhA said...

oh kucing..kucing xpe xde masalah...


17 November 2011 at 17:38
Norlida Ramli said...

hahaha..suspen je..igtkan manusia td..haha


17 November 2011 at 23:12
Cik Itam said...

haha...kalau la kucing bleh gelak...haha


18 November 2011 at 00:39
Cik Itam said...

haha...kalau la kucing bleh gelak...haha


18 November 2011 at 00:39
Cik Azizah said...

cis kucing berbual rupanya! buat cuak jer..hahaha


18 November 2011 at 00:42
Miss Purple Ungu said...

kucing rupanya,siap gelak lg...sabar aje la hehehe :)


18 November 2011 at 00:55
NAZRUL AZAT said...

miau punye miau, dush dush :-)


18 November 2011 at 01:10
LiLy @ MumMyQiStInA said...

mula2 baca suspen..hehe..kucing rupanye..
alolo..comelnye kucing tu..Rindu kat kucing ktorg..sampai sekarang hilang tanpa jejak..sob..sob.. :(


18 November 2011 at 09:19
♥Aien Najwa♥ said...

huhu..dialog tu den pernah bace..tapi yang last pasal kucing tu bagusla, u tambah..sangat suspen..(~___^)..


18 November 2011 at 09:40
fiQ'Ra said...

hehe.. kucin mmg laaa.. best entry ni :D


18 November 2011 at 10:04
miSpYeja said...

chomelnyer kucing


18 November 2011 at 10:30
izamin dorayaki said...

larh pandai kucing nie.. comel pulak tu.. ngee.. :)


18 November 2011 at 10:56
Mia Meymi said...

laa..kucing rupanyerr..hikhik


18 November 2011 at 12:27
Fathiah Hamim said...

nak tumbuk muka duorang kat atas nuhh


18 November 2011 at 13:24
My SweetPea said...

hehehe....walau kucing...n anak dia luar nikah...dia x buang anak dia merata2


18 November 2011 at 13:38
Hanif said...

aku terpedaya..huhuhuhu


18 November 2011 at 18:39
Lai Qma said...

hahaha..trbayang2 si ibu kucing yg c0mel tu ktawa nakal.. :P


18 November 2011 at 21:15
lynda salim said...

haha . i can't imagine how the cat talk about this . WTH ;p


18 November 2011 at 21:38
biar-hati-berbicara said...

hahaha..ngat kan org..
kucing..


19 November 2011 at 00:28
SeseDaP RaSa said...

comey kucin tue..hehe


19 November 2011 at 02:58
eddie said...

aduiya..kucing rupa nyer...hahaha


19 November 2011 at 22:04
Cik Nurul said...

erk? ahahahahaa tak pasal kene marah dengan mak die.. comel kucen tu! ^^


19 November 2011 at 22:15
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved