Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Kisah Pencungkil Gigi

on 9 December 2011

Sarip suka mencungkil gigi selepas makan. Untuk menyenangkan dia, dia meletakkan pencungkil gigi dan letak atas meja makan macam kat restoran tu.

Satu hari dia bising-bising..

Sarip: Siapa amek aku punya pencungkil gigi ni, cepat betul habis
Pancis : Wak Sumardi la tu, aku selalu nampak dia amek lepas makan
Wak Sumardi : Ceh, aku ambil sebatang jer lepas makan
Sarip: Kalau sebatang takpe la, ni sampai licin
Wak Sumardi : Radin la tu, aku ternampak dia selalu ambil segenggam pencungkil gigi ko, tak tau dia buat ape..
Sarip: Ni yang aku hangin ni, cubalah berjimat sikit. Tengok macam aku.. Lepas makan aku guna sebatang je, lepas tu aku letak balik dalam bekas tu..
Wak Sumardi : Uwekkkkkk…!! (muntah hijau!!) Uwekkkkkk…!! (muntah hijau!!) Uwekkkkkk…!! (muntah hijau!!) Uwekkkkkk…!! (muntah hijau!!) Uwekkkkkk…!! (muntah hijau!!) x 329,292,775 kali!
p/s: setelah agak lama miera tak sentuh blog, NOW I'M BACK WITH NEW SPIRIT!!!
Ranking: 5

{ 12 ong gedek gedek... read them below or add one }

Nora Karim said...

hahahha... padan muko wak sumardi... hahaha


9 December 2011 at 17:33
Dalila Hamid said...

ha...haa... terkena balik..


9 December 2011 at 19:29
cik pinaz said...

uyooo .. hebat semangat baru sampai muntah hijau .. hahaha


9 December 2011 at 20:34
Zaf98 said...

hahaa!!! itulah amalan berjimatcermat yg tepat skali~ ;D
w0w, new spirit!


9 December 2011 at 21:18
remyhazza said...

kesian kat wak sumardi......


10 December 2011 at 10:30
Cik tikah said...

eeeeeeeeeeeeeiiiiiiiii!!! gelinya!


10 December 2011 at 10:50
Aien Not Alien said...

hahahahaha..jimat cermat tak kena tempat... adehhh..geli tekak ni..


10 December 2011 at 11:51
♥AienNajwa♥ said...

hampeh la awak niy miera..hahaha ~~


10 December 2011 at 12:56
c'axoera said...

yuuurkk :p


http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/hanya-5-perkara.html


10 December 2011 at 16:08
♥ MS ♥ said...

HAHA, geli siot ! geli aku!!!!!!!!!!!!!!!! pengajaran: jangan ambil hak orang tnpa kebenaran :) HAHA


10 December 2011 at 17:12
aiNa yaZiD said...

eeeeuuwww...~! nk jimat pun berpada.. hehehehe. =)


10 December 2011 at 19:13
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved