Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

GADIS INI SANGGUP BOGEL DEMI WAN ZACK

on 1 December 2012


GADIS INI SANGGUP BOGEL DEMI WAN ZACK - Ada satu lagi kenyataan banggang dari seorang gadis menerusi laman Twitter 'miliknya', "AKU SANGGUP BOGEL DEMI WAN ZACK HAIKAL".

Pelik-pelik perangai pengguna Twitter sekarang. Macam-macam ada.


Ranking: 5

{ 7 ong gedek gedek... read them below or add one }

Mimie Najib said...

dah takde perkara faedah ke sampai nk bogel? apa yng cntik sngt tu..


1 December 2012 at 23:12
Unknown said...

bogel..pastu tangkap rendam dalam air panas..mcm rendam ayam.. tahap kebangangan dia lg teruk dr ayam


1 December 2012 at 23:20
zarizi ahmad said...

Anak sape nie ha klau adik berdik aku dah makan sup kaki dah


1 December 2012 at 23:36
Aida Omar said...

astaga.. macam nie pun ada, murahan gila nie.. siap nak bogel2 ntah2 wan zack pun tak lalu nak tengok :P


2 December 2012 at 00:06
Remy hazza said...

dia ingat wan zack lalu ker tgk dia berbogel!!!!! insaf ler dik!!!!!
malu mak bapak kalau tahu nanti.....


2 December 2012 at 11:03
khai along said...

hihihihihi dah x ade kejo lain pepuan ni....buat malu melayu je....x leh belah..


24 December 2012 at 17:12
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved