Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

GEMPAR!!! BUDAK DARJAH ENAM PINANG ANAK DARA ORANG DI FACEBOOK

on 24 December 2012

GEMPAR!!! BUDAK DARJAH ENAM PINANG ANAK DARA ORANG DI FACEBOOK - Seingat zaman sekolah dulu, penulis pun ada juga minat kat kawan perempuan, tapi tidaklah seberani budak ini. Budak ni dengan slumber meminang anak dara orang di Facebook. Yang paling tak tahan, siap terus terang dengan mak budak perempuan tu. SUMBER

Ranking: 5

{ 6 ong gedek gedek... read them below or add one }

Yana Sakura said...

hamboi..ciap btau ag mslh depa..kemain bonar dak skg neh..advance klh owg beso..ish3.

owg dewasa yg nk kawen pn xwt cmni..haha


25 December 2012 at 10:22
Cik Fie said...

amboi...budak zaman skrg da maju . haha

www.cikfie.com


25 December 2012 at 10:49
Remy hazza said...

gediknya budak tu...selamba jer sound bakal mak mertua.....


25 December 2012 at 12:27
Daddy Zuki said...

kelakar betul. agaknya dah bersunat ke budak lelaki tu? miang semacam je! heheheheh


25 December 2012 at 21:46
Cheq Kaq said...

budak2 skang..tau ke diorang cinta tu ape..hermmm..


26 December 2012 at 09:41
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved