Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

SENARAI LOKASI MAKSIAT SAMBUTAN TAHUN BARU

on 31 December 2012

SENARAI LOKASI MAKSIAT SAMBUTAN TAHUN BARU




Senarai Lokasi Maksiat Sambutan Tahun Baru 2013. Ada promosi dan potongan harga lagi untuk buat dosa. Tak dikira lagi yang merayu-rayu mintak cuti dari majikan masing-masing. Berkejar-kejaran manusia mencari dosa rupanya. (garu kepala)

Genting Highlands bersama awek yang takut sejuk, dengan special promotions yang super hebat. Bilik hotel murah, ini baru dinamakan jiwa muda. Tapi kalau dapat tipu duit mak ayah, dapat lebih sikit, bermaksiat di Theme Park LEGOLAND Malaysia di Johor, kalau tak pus terus ke Singapura, lagi gerek seh. Yang ni best, suasana romantik pulau. Bercinta dan berpesta di pulau bebas cukai! bebas semuanya pun seronok jugak. Macamana dengan Langkawi? Dengar cerita bilik Hotel Langkawi ada potongan harga untuk tahun baru. Ermm, nak bawa awek yang mana satu yer. Aku masih muda, jiwa muda tak takut mati, dosa nanti aku taubat ler.. Kalau tempat yang sesak sikit, boleh sentuh-sentuh, tak tahan. Enjoy 2013 New Year's Eve Street Party Countdown di Tropicana City Mall pun dahsyat, power jugak bermaksiat disana. Kalau kawan-kawan ajak ke KL, boleh berpesta di pertunjukkan bunga api di Mutiara Damansara Commercial Centre, Kuala Lumpur. Seronok sangat! Terkinje-kinje sambil tengok bunga api, awek-awek mesti bergegar. Seronoknya bermaksiat ni kan. Asyik monyet di Zoo aje yang terkinje-kinje, kami pun nak juge. Pastu terus Mabuk empat tiang di SohoKL @Solaris Mont Kiara.

Ni baru sikit Info Lokasi Maksiat Sambutan Tahun Baru 2013. Tercungap-cugap tu, sabor aje la yer. Di internet dan media massa, mereka berlumba-lumba promosikan lokasi sambutan tahun baru ni. Ada yang buat undian untuk pilih lokasi paling meriah untuk malam 31 disember ni. 
Ranking: 5

{ 1 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

depa nak tambah dosa...tuhan kasi bala baru tahu.......


1 January 2013 at 09:54
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved