Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

TAYLOR SWIFT SANGAP SEKS LEPAS PUTUS CINTA

on 14 January 2013


TAYLOR SWIFT SANGAP SEKS LEPAS PUTUS CINTA - Berita perpisahan penyanyi Country, Taylor Swift dengan Harry Styles daripada kumpulan One Direction bukanlah berita yang baru buat semua peminat hiburan luar negara.

Namun, ramai yang tidak tahu sebab di sebalik perpisahan mereka itu. Menurut laporan Radar Online, perpisahan itu berlaku kerana Taylor Swift tidak aktif melakukan seks dan tidak dapat memuaskan nafsu Harry Styles ketika mereka berasmara di kamar tidur.

Dalam waktu yang sama, Harry pula dikatakan kecewa dengan cara Taylor Swift menangani perpisahan itu. Taylor dikatakan bimbang dengan anggapan masyarakat tentang hubungannya dengan pelbagai jejaka popular tetapi akhirnya putus di tengah jalan. Dia tidak mahu dilihat seolah-olah perempuan yang murahan.

Tapi, apa yang dia tidak sedar atau tidak lihat adalah lelaki meninggalkan dirinya kerana sikapnya yang terlalu kolot apabila berhadapan dengan soal seks dan hal ini juga boleh menjejaskan reputasinya.

Styles yang memang diketahui banyak kali berdating dengan wanita yang lebih tua darinya. Malah, sentiasa dikelilingi gadis-gadis muda yang mahu berasmara dengannya.
Ranking: 5

{ 2 ong gedek gedek... read them below or add one }

Razil Tahir said...

belum kahwin memang takyah nak aktif2 sangat lah nak buat bende2 cmtu... hmm...


14 January 2013 at 23:30
Unknown said...

kisah dlm kain pun nak cerita depa nie.....


14 January 2013 at 23:37
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved