Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

(Gambar) Cahaya Malaika, Nama Anak Perempuan Mawi Dan Ekin

on 1 March 2012

Salam sejahtera... Mawi dan Ekin akhirnya telah menamakan anak perempuan mereka Cahaya Malaika yang membawa maksud Cahaya Permaisuriku. Unik betul nama anak mereka. Apa lagi, jom terjah gambar puteri sulung mawi dan Ekin yang sangat comel ini...


p/s: comelnya Cahaya Malaika ni...
Ranking: 5

{ 7 ong gedek gedek... read them below or add one }

Syamira Yahya said...

comel la anak mawi n ekin ni, geram bile tngok. .hehe ^^
nme pon unik, 1st time dnga nme mcm tu. . :)


1 March 2012 at 21:24
Aida Omar said...

Akhirnya dapat jugak tgk wajah anak mawi.. comey lah. geram tgk.


1 March 2012 at 21:44
steffany daph said...

dpt juga ank setelah sekian lamanya (: mcm muka spa pula ank tu? hehe, sukar utk diramal. tgk la besa nanti, ikut bapa ke mak dia,


1 March 2012 at 22:13
Dak Fisha said...

comelnyer. kecik jer. :)


1 March 2012 at 22:14
Lady Emilya said...

wah comeynyaa!!! nak cubit je!! ;D


1 March 2012 at 22:19
teha said...

wahh ! comel gile ank mawi !


1 March 2012 at 23:22
remyhazza said...

sian kat baby tu.....
cukup ckp comel dah ler.... nie comel giler.........he3


1 March 2012 at 23:48
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved