Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

PEMANDU BAS TERKACAK DI CHINA JADI REBUTAN PARA GADIS

on 12 September 2012


PEMANDU BAS TERKACAK DI CHINA JADI REBUTAN PARA GADIS - Seorang pemandu bas berusia 27 tahun disebut-sebut sebagai paling hensem dan seksi di China setelah gambarnya tersebar di dunia internet. Pemandu itu bernama Xiong Xingyuan berusia 27 tahun dan tinggal di Wuhan, China.

Dengan tinggi 180 sentimeter, Xiong telah memandu bas selama tujuh tahun setelah menamatkan pengajian di sekolah tinggi. Orang ramai memberikannya gelaran 'Shuai Xiong' atau si tampan Xiong dan beliau digambarkan sangat fashionable dan jambu.

Tidak hanya dari segi fizikal. Xiong juga seorang pemandu yang sangat berhati-hati dan melayan penumpang dengan sopan dan ramah. Selama ia menjalankan tugas sebagai pemandu, Xiong belum pernah mengalami kemalangan.


Meskipun digilai oleh para wanita dan gadis muda, Xiong menyatakan dia hanya menjalankan tugasnya. "Kita harus melayan penumpang sepertimana mereka adalah ahli keluarga kita. Saya hanya ingin memastikan mereka berasa selesa di dalam bas dan kita tidak boleh melanggar peraturan di jalan.

Xiong juga menegaskan dirinya tidak pernah berusaha mencari perhatian sepertimana yang dituduh oleh banyak pihak. "Di dalam pekerjaan, kita harus melakukan tugas dengan baik. Saya bukan seorang bintang mahupun seorang artis," kata Xiong.

SUMBER
Ranking: 5

{ 6 ong gedek gedek... read them below or add one }

paripariputih said...

Yang ni suh dia berhenti jadi drive... suruh jer jadi artis ha ha ha >..<


12 September 2012 23:23
Remy hazza said...

kekadang pelik.....
ada yg muka smart giler... tapi salah bidang yg dipilih... padahal kalau jadi model, pelakon atau artis..dah sah2 jadi kegilaaan.....


13 September 2012 00:45
mselim3 said...

dah rezeki dia jadi pemandu....kan, pape syukur aje lah....janji pekerjaan itu sesuai dengan dia kan....


13 September 2012 09:15
Hanif Idrus said...

hahahahaha..
tak lama lagi jadilah model tu...


13 September 2012 10:36
Mira Adzlia said...

wlupun driver, ttp pmpuan suke sbb kacak....kelebihan utk beliau...pasnih, jd retis la


13 September 2012 12:14
Sya Isya said...

yang ada kereta sendiri pun nak naik bus juga lah kalau macam ni.


14 September 2012 17:00
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved