Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Bahaya merokok Selepas Tidur

on 12 September 2011

Assalamualaikum.. aku baru je terbaca di blog-blog, rupa-rupanya merokok selepas baru saja bangun tidur boleh meningkatkan risiko terhadap kanser sebanyak dua kali ganda. Aku tahu ramai antara perokok tegar di luar sana akan menjamah rokok sebaik saja baru bangun tidur. Ada jugak lagi teruk, baru celik mata je da balun rokok. Betoi tak???


Moral of the story, berhenti jela hisap rokok tu. korang bakar duet je, tak cukup dengan tu boleh dapat penyakit free-free je. huhuhu
Ranking: 5

{ 9 ong gedek gedek... read them below or add one }

Nafisah Ruslan said...

merokok ni sgt bahye.. semoga perokok2 ni dapat lah berenti.


12 September 2011 at 01:47
Khairull-Dean said...

huhuuuuu.... nak berenti tapi susah lor...


12 September 2011 at 13:01
ziana said...

Mujur kita ni tak isap rokok kan mira??


12 September 2011 at 13:07
aku said...

d best way...berhentila... :)


12 September 2011 at 14:09
stellaizz said...

rokok mmg bahaya....


12 September 2011 at 14:31
yusuflaili said...

salam;
ada juga org panjang umur disebabkan isap rokok umur dia lebih i00thn..bila ditanya rahsia dia jawapan rokok...takcaya tanya pak cik google...


12 September 2011 at 15:59
A-Chik said...

kena kat aku ni...tpi kalau nak kena kanser yg tak hisap rokok pun ramai gak yg ada.


12 November 2011 at 12:42
SKSLink.com said...

Nak suruh/buat orang berhenti rokok senang jer, Kerajaan kena tutup kilang2 rokok. Tapi mana nak tutup pasai depa dok kaut untung hasil tembakau jer. Siapa sokong gua angkat keyboard tinggi2......


28 May 2012 at 19:24
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved