Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Main Hujan

on 14 September 2011

Assalamualaikum... seronoknya dapat merempit dalam hujan tadi dari Kg Semerbok ke Batu Hampar pastu hujan berhenti. ingatkan hujan akan reda tapi itu hanyalah angan-angan di tengah hari. da sampai Pedas, tetiba hujan turun dengan agak lebat. aku pun nekad merempit sampai ke rumah di Taman Tuanku Jaafar, Senawang. hasilnya da tentulah basah kuyup. ada alasan nak mintak cuti esok. i like!!!


p/s: teringat kenangan merempit dalam hujan semasa belajar di poli dolu-dolu.. ;)
Ranking: 5

{ 17 ong gedek gedek... read them below or add one }

Cik Mimie said...

seronok weyhhh men hujannn..
demam belakng cerita..
ingat lgi time form 4 men hujan blkg blok asrma.
dgr je warden dtg, cepat2 larii..
haha..
skang da kat u, xde member nak ajak men hujan.


14 September 2011 at 15:01
Noor Fatin Nadia Ismail said...

masa kecik2 dulu suka main hujan.. huu.. best2..^^


14 September 2011 at 15:23
ieyza afieyna said...

bestnnye..
dah lame x main hujan..
kecik2 dulu suka la.
tapi dah besar rasa malu pulak.. hehe


14 September 2011 at 15:45
nyanyisunyi said...

masa kecik2 dulu main ujan tkde pulak demam..bdk2 skrg kena ujan sikit dah demam kan..


14 September 2011 at 15:49
Ijah EmoTemo said...

ekekekek... dah lama gila tak main hujan ni :P


14 September 2011 at 15:51
faRHa@miSS Vio said...

hahaha... mandi hujan ... mmg best ...kalu duk kat u ... kalau hujan x bwak payung alamak kuyup la ...


14 September 2011 at 16:20
MisS HoNeY said...

rndu main hujan dgn kawan2 dlu T__T


14 September 2011 at 22:05
uMie_cHan said...

da lama xmdi ujan... cuz klu kna ujan sket pon da dmam.. cmne bk mndi ujan cam2 huhuhu


14 September 2011 at 22:07
Asyraf Azizan said...

fuuhhh sejuk sejuk. aku pun slalu merempit dlm ujan gak


15 September 2011 at 09:05
syiela said...

seronoknya dapt men hujan.. sejuk.. lupa keadaan sekeliling.. dmm blkg citer


15 September 2011 at 09:40
stellaizz said...

best o0o0o0 main ujan......lama x main ujan dah


15 September 2011 at 10:56
aieN said...

wa kak..best tw maen hujan..xbest selepas maen..sebab demam..(",)..hehe..


15 September 2011 at 11:25
emy zulaiha said...

hehe emy pon biase merempit dlm hujan.hehe :) kenangan terindah bersama kekasih.hehe :p


15 September 2011 at 12:29
::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

pehh . best gile main hujan . dah lame tak main hujan . hee

:)


15 September 2011 at 12:55
noornazuha said...

kena ujan jeh mesti hidung gatal gatal..x tau knapa..hehe


15 September 2011 at 14:42
Cik tikah said...

jgn smpai demam sudah la . hehehe....


15 September 2011 at 15:34
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved