Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Tidak Boleh Tidur

on 5 September 2011

Bagos betul mata aku arini, awal-awal pagi dah bangun. Nak tidur balik, dia tak kasi pulak. ahaha. So, aku terus buka laptop, update blog pun bagus jugak ni sambil minum milo sejuk yang panas. Tak elok minum air sejuk pagi-pagi ni (padehal malas nak pecahkan ais). hehehe

mai secawan

-akim
Ranking: 5

{ 3 ong gedek gedek... read them below or add one }

yusuflaili said...

salam;
tak apa yang penting dari tak ada benda nak dibuat baik terjah blog kan..


5 September 2011 at 12:04
Ungu Violet said...

milo sejuk yg panas lam kotak..hehe


5 September 2011 at 12:51
ctk said...

alamak.terliur la plak tgk milo tuh~


6 September 2011 at 03:21
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved