Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Komputer Baru

on 9 September 2011

Assalamualaikum...da lame aku tak update blog ni. mesti korang da rindu-rinduan dekat aku kan. hehe. Actually, laptop aku baru je rosak seminggu lepas. Geram tol, dahla aku ni x bole idup tanpa ngadap pc/laptop. So, aku decide-la beli komputer baru. Murah je, tak mampu pun nak beli yang mahal-mahal. itupun, kopak jugakla duet gaji aku bulan ni. huhu

inilah specs pc baru aku

Beli pc ni ada advantage sikit berbanding laptop, bolehla aku nak upgrade apa yang patut lepas ini. akan datang aku akan masuk graphics card lak kot, bole la men game gempak-gempak. hehehe

p/s: gambar pc x dapat nak upload sebab aku guna kamera cap ayam je..ehehe

-akim
Ranking: 5

{ 10 ong gedek gedek... read them below or add one }

Amoychanteks said...

wahhh. ade kom baru tuhh :D


9 September 2011 at 21:06
Sayidah Nafisah Ruslan said...

wah! pakai pc? dah lama xnampak pc.. haha asek2 pakai laptop je :p


9 September 2011 at 22:52
Unknown said...

da boring pkai laptop la..nk gak curang ke pc..ehehe


10 September 2011 at 00:33
Unknown said...

uish..ram 2gb tu..hehe.ZouL pun 1gb je hehe


10 September 2011 at 01:01
Chuu Muqhlis said...

pc mmg lagi pas ati bnding laptop :D


10 September 2011 at 10:32
ctk said...

waaa...kye ae bli baru...hahaha...lau pc memang banyak advantage...xbOleh bawak je...hehehe


10 September 2011 at 12:57
budakijaupendek said...

lappy baru......................
untuk sy satu takda ka ?
hoho


10 September 2011 at 13:42
Chachos Cheezy Wedges said...

perghhh!! bau kedai lg laa.. hahaha!!


11 September 2011 at 00:06
syahirooAhmad said...

kak mira dan abg akim. windows tu blum activate.. wat cepat.. 30 hari je tu


11 September 2011 at 01:00
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved