Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

First-Day Kerja Selepas Raya

on 13 September 2011

Assalamualaikum... arini adalah first-day aku kerja selepas cuti raya aritu. kerja pun macam tak kerja je, siap boleh beraya lagi kat rumah tok imam <--sebenarnya pemberi maklumat untuk kerja aku. tok imam tu kedekut, ade ke patut tak bagi duet raya. ahaha

pukul 12.30 kitorang beransur pulang,  bukan ke opis ye kawan-kawan tapi ke rumah. stylo tak keje aku? ehehe. btw, korang mesti tertanya-tanya, aku ni keje apa kan. biarla rahsia. ;))

sampai je rumah, aku terus 
tengok cite
-akim
Ranking: 5

{ 5 ong gedek gedek... read them below or add one }

.: iEyLa :. said...

huhu..lagi membuatkan saye tertanye2..
keje ape ek sis??hihi


13 September 2011 at 16:22
Anonymous said...

bahan bukti ne..leh bawak kes ne ke pengarah ne..
mase keje mengelat je..fikir2 la rezeki yang diperolehi itu...hahaha


13 September 2011 at 18:09
mirakim said...

ieyla:ahaha
anonymous:taw ke spe kje ak?ahaha


13 September 2011 at 18:13
syahirooAhmad said...

erkkk hang keje ape geng? bagitahu laa. tak sabow nih


13 September 2011 at 19:31
sitiinajihah said...

mcm best ja keja tu. hehehe..untonggg laa


14 September 2011 at 13:52
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved