Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

PUTERA HARRY DITAWAR RM 31 JUTA BINTANGI FILEM DEWASA

on 30 August 2012


PUTERA HARRY DITAWAR RM 31 JUTA BINTANGI FILEM DEWASA | Porno - pewaris ketiga takhta diraja Britain, Putera Harry bakal menerima RM 31 juta jika beliau bersetuju bintangi sebuah filem oleh syarikat Vivid Entertainment.

Dipetik daripada akhbar New York Daily News, Steve Hirsch selaku penerbit filem dewasa syarikat Vivid Entertainment sudah menghantar surat tawaran kepada Putera Harry dan kini hanya menunggu jawapan beliau. Filem yang ditawarkan itu diberi judul The Trouble with Harry.

“Kami ingin menawarkan anda peluang untuk menjadi seorang ‘putera paling hebat’ sepanjang zaman dengan berlakon di dalam sebuah filem dewasa bajet besar yang menyeronokkan.

“Sudah tentu ‘Little Harry’ (merujuk kepada anggota sulit Putera Harry) juga akan ditampilkan, tetapi saya memberi jaminan skrip filem ini ditulis dengan baik dan ‘Little Harry’ akan dipersembahkan dengan cara paling hebat (bermaksud Harry perlu mendedahkan seluruh tubuh termasuk anggota sulitnya tanpa segan silu),” kata Hirsch yang dipetik akhbar itu.
Ranking: 5

{ 0 ong gedek gedek... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved