Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

ADIK DAN IBU NEELOFA SANGAT HOT!

on 2 February 2012

Salam sejahtera... pada entri kali ini, miera ingin menawarkan servis cuci mata sampai bersih berkilat. Tanpa membuang masa lagi, jom terjah gambar adik Neelofa dan juga ibuya.

Terjah!!!


Adik neelofa - Nur Atisha

Neelofa dan ibunya
Neelofa
p/s: mesti ramai lelaki yang gugur iman kan.. just for fun!
Ranking: 5

{ 20 ong gedek gedek... read them below or add one }

naiemah_ramli said...

mak dia nmpk muda je..huhuhu


2 February 2012 at 17:15
FAIZ FAKHIRIN said...

Ohhhh MyLuv Lofa...hahahahaha


2 February 2012 at 18:45
Spudin said...

bila lah nak insaf


2 February 2012 at 19:35
Boyz_ed said...

Hmm , tngok lahh org asl mne ? XD


2 February 2012 at 20:16
Cik tikah said...

dia ada mixed mcm pakistan kan


2 February 2012 at 20:23
cik kiwi's said...

ingatkan pic fes2 tu ma dia..hahaha


2 February 2012 at 20:40
wanmirara said...

muke ala2 hindustan kan. kacuk kot. mmg cun. naseb wa bukan laki. haha


2 February 2012 at 20:54
Amely Afandi said...

atisha comel je :) lg lg aqief . aqief lg lerr comel . dah lah bijak !
tp syg aqief tkde . sedih aqief nnti hehe


2 February 2012 at 20:57
cik CT said...

mix ek die ni???cntik...


2 February 2012 at 21:11
Scarlett O'Hara said...

Lawa mak dia!Org kelantan mmg lawa2 kan?


2 February 2012 at 21:13
aiNa yaZiD said...

lofa memang cun...~! mak dia maintain muda...=)


2 February 2012 at 21:15
Miss Purple Ungu said...

mak ngan anak sama cantik je :)


2 February 2012 at 21:36
Hanif said...

adik beradik cantik!!!


2 February 2012 at 22:42
CekbOlat-bOlat said...

sesama seksaa.. T__T


3 February 2012 at 00:37
nanabella said...

semua cantek!!!!


9 April 2012 at 01:38
Anonymous said...

bagos2 makcik ibu yg patut dicontohi kerana menyokong anak membuat apa yg diminatinya walau pun mungkin makcik tau berdosa tapi xpa glamor wang ringgit lebih penting dlm dunia sekarang.pakai tudung klu miskin xda guna sebab byk pahala xbleh bli beras kt kedai dgn pahala btol x makcik???

http://short.cc/1bw


20 July 2012 at 08:57
maza said...

Oh ya! mereka mempunyai Gunung2 yang tinggi2.... ahaks.. hehehe


4 December 2012 at 16:37
Harry Giovane said...

27516d7f Invite Me....


4 January 2013 at 18:07
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved