Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

GAMBAR TERBARU SITI NURHALIZA YANG CUTE

on 15 September 2012

GAMBAR TERBARU SITI NURHALIZA YANG CUTE | Gambar Artis - Penyanyi tersohor tanah air, Datuk Siti Nurhaliza baru-baru ini telah bergambar untuk majalah Nona bagi Oktober 2012. Mari kita tengok hasil daripada sesi photoshoot tersebut.

 
 
 
 
 
Ranking: 5

{ 6 ong gedek gedek... read them below or add one }

PotiaCasaDelarossa said...

gambar yg mula2 tu lain mcm je aku tgk.. menakutkan..eek


15 September 2012 at 09:47
Remy hazza said...

wah ... kena dgn teknik solekan..... terserlah kecantikan nya......


15 September 2012 at 12:00
crazy little thing said...

x lawa lah..mke asl lg cute


18 September 2012 at 00:10
nor said...

sapa2 nak lawa dan kulit gebu boleh sms or wasap 0194803904...saya jual dan inject vitamin c cologen,glutax 5g,nc24 cristalis,nc24whitening...semua pada harga rm 150 sekotak....saya jual dan inject sekali..


30 November 2012 at 07:33
nor said...

Sapa2 nak shape pipi san dagu serta besarkan punggung pun saya buat gak...


30 November 2012 at 07:34
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved