Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

RIZA SEMPAT JADI SUAMI IZREEN ASMINDAR SELAMA 2 HARI

on 5 September 2012


RIZA SEMPAT JADI SUAMI IZREEN ASMINDAR SELAMA 2 HARI | Berita Artis - Jurukamera terkenal, Riza atau nama sebenarnya Muhamad Riza Baharudin agak kempunan untuk menjalani kehidupan sebagai pasangan suami isteri bersama isteri yang baru dinikahinya, Izreen Asmindar.

Ianya disebabkan oleh bekas pelakon Juvana ini, Izreen Azmindar terpaksa terbang ke Seoul Korea untuk menjalani penggambaran drama bersiri Julia. Mereka hanya sempat menjalani kehidupan sebagai isteri selama dua hari sahaja.

"Nak buat macamana, kalau hendak diikutkan kami sepatutnya ada cuti selama seminggu untuk bersama, tetapi di saat-saat akhir terpaksa berpisah kerana urusan kerja sebaik saja bernikah.

"Bukan sahaja Izreen, saya pun sudah kembali bekerja pada 2 September lalu untuk menyambung tugasan dalam menjayakan penggambaran telefilem bagi sebuah stesen televisyen.

"Saya faham dengan komitmen kerja masing-masing, cuma agak sedihlah sebab baru sahaja kahwin tetapi sudah terpaksa berpisah untuk jangka masa yang agak lama iaitu sehingga 14 hari dan saya kini menjalani kehidupan bujang kembali," ujar Riza dengan redha.

Ranking: 5

{ 2 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

dugaan pengantin baru.....


5 September 2012 at 14:26
Unknown said...

kesiannya baru je kawen dah nak kena pergi kerja


5 September 2012 at 23:19
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved