Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

GEMPAR!!! SUDAH BUAT MAKSIAT KEMUDIAN BERDOA DI FACEBOOK

on 20 September 2012

SUDAH BUAT MAKSIAT KEMUDIAN BERDOA DI FACEBOOK - Masya'Allah, apa sudah jadi dengan golongan remaja sekarang. Ada ke patut, seekor pasangan couple ini upload gambar ke dalam akaun facebook dan kemudian tulis caption berdoa kepada Tuhan.

Apa pandangan para pembaca sekalian???


SUMBER
Ranking: 5

{ 6 ong gedek gedek... read them below or add one }

Aida Omar said...

Lemah dalam hal agama la nie.. kang tegur marah pulak. huhu.. Moga Allah tunjukkan jalan yang benar buat mereka2 :)


20 September 2012 at 23:23
Ima Salsuzaima said...

kalau boleh, benda macam ni x yah jadikan bahan.kesian budak tu. kalau nak, kita tegur secara baik.dia nk terima teguran atau tak, tu terpulang pada dia.yang penting kita dah jalankan tugas kita sbgai saudara islam.kalau kita buat bahan macam ni, memang ramai orang yang suka mengutuk.nanti tak pasal2, kita pun dapat dosa sama.^_^


21 September 2012 at 00:07
Remy hazza said...

moga budak tu diberikan hidayah......
memang tak sesuai sangat...berdoa dlm keadaan macam tu......
sedih tengok!!!!


21 September 2012 at 00:25
Mrs. Amad said...

hahahaha..mengong..


21 September 2012 at 07:33
afzalsukasuki said...

bf dia tengah jilat taik lalat dia gamaknya kahkahkah


21 September 2012 at 08:17
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved