Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

KATE MOSS BENCIKAN PAYUDRANYA KETIKA KECIL

on 1 November 2012


KATE MOSS BENCIKAN PAYUDRANYA KETIKA KECIL - Sebagai seorang ikon yang dikenali dalam dunia fesyen, kelibat Kate Moss melewati pentas peragaan sering mendapat perhatian semenjak dua dekad yang lalu. Namun begitu tidak ramai yang tahu mengenai satu perkara yang sering menghantui dirinya dan kini ia sudah diketahui umum.

Ketika mula memasuki kancah dunia fesyen di usia yang masih muda, Kate yang kini 38, menyatakan perasaan benci dan jeleknya apabila disuruh bergambar telanjang dada. "Saya bencikan payudara saya lebih daripada segalanya.

"Saya akan buat segalanya supaya tidak perlu menanggalkan baju saya," ata model tersebut merujuk kepada waktu dia masih remaja.

"Setelah memahami, foto sedemikian(separa bogel) mendapat perhatian, saya akur. Tetapi sebelum itu saya menangis bertahun-tahun,"ujarnya lagi.

Hal ini sampai ke pengetahuan umum setelah supermodel ini menceritakan kisah perjalanan hidupnya sebagai model di dalam buku tulisannya, Kate: The Kate Moss Book melalui temubual yang dibuat terhadapnya.

Ketika dia mula mengenali dunia modeling, Kate yang tinggal di Croydon telah mengejutkan ibunya dengan mengenakan skirt mini, t-shirt dan sepatu Vivienne Westwood yang ketika itu dikenali dengan nama 'kasut pelacur' untuk keluar berparti di usia 15 tahun.

Dia juga berkongsi pengalaman pertama kali bertemu dan berada di kalangan selebriti seperti Boy George, Kylie Minogue dan John Galliano.

Di usia 16 tahun dengan ketinggian 5 kaki 6 inci, Kate telah berjaya menghiasi sebuah kulit majalah hip ketika itu, The Face dengan penggambaran berjudul The 3rd Summer of Love. Mendapat perhatian, dia menerima tawaran Calvin Klein dan terus bermula dengan 8 pertunjukkan fesyen sehari.

Setelah dilaporkan memiliki kekayaan berjumlah 48 juta Pound Sterling, wanita ini mula melihat kulit dan tubuh badannya dari sudut yang berbeza.

"Buat apa ingin kembali menjadi gadis 18 tahun kalau saya masih boleh beraksi tanpa perlu mengenakan sebarang make-up. Tetapi tidak bermaksud saya menolak proses penuaan seperti kedutan kerana ia penting untuk kita memiliki muka yang menunjukkan diri kita sebenar.

"Walaupun pelbagai perkara boleh dilakukan untuk mengaburi apa sahaja yang asli, saya belum puas menikmati apa yang ada sekarang,"tambahnya lagi. Kate juga menyentuh isu yang melibatkan kehidupan peribadinya dan juga diet yang sebelum ini telah membuatkan dia tidak gembira.

Dia juga pernah dikritik oleh Presiden US ketika itu, Bill Clinton yang mengatakan dia seorang yang anoreksia pada 1993.

"Kalau saya seorang anoreksia mahupun dibawah pengaruh heroin, pasti saya akan berkelakuan ganjil. Tetapi saya seperti apa yang mereka katakan itu. Tidak ada apa yang mahu saya perkatakan mengenai diri saya yang dahulu. Bagi saya siapa yang mengenali diri saya, mereka akan tahu perkara sebenar.

"Saya beruntung kerana pernah bersama dengan Johnny (Depp) pada suatu ketika itu. Dia mengajar saya mengenai dunia glamor. Ucapnya 'never complain, never explain' (usah mengeluh, usah jelaskan).

"Kerana itu saya tidak gunakan medium seperti Twitter dan perkara seumpamanya. Saya tidak mahu orang mengetahui apa yang tidak perlu mereka tahu dan itulah yang menjadikan ia lebih 'misteri',"tambahnya lagi.
Ranking: 5

{ 2 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

biografi lagi kate moss nie.....
pendedahan yg kekadang tak kita sangkakan....


1 November 2012 at 16:42
THE AUTHOR said...

Barat....lebihkan kecantikan luaran


4 November 2012 at 21:27
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved