Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Ada Churp Churp Pulak...

on 4 October 2011

Assalamualaikum... hari ini kak miera ade letak gadget baru kat blog iaitu churp churp. mesti da ramai yang dah ada kan. ape la kak miera ni, outdated betul <--mesti korang pikir camni kan. huhu. Ok2, kak miera letak gadget ni kat bawah iklan nuffnang ataupun di atas follower. kalau korang cari mesti jmpe punye la.. gatal-gatal kan tangan korang untuk klik ya! nanti kak miera akan picit-picit iklan korang jugak. :-)

p/s: iklan nuffnang cam chipsmore, so kak miera letakla churp churp. curang jap kat nuffnang. peace!
Ranking: 5

{ 8 ong gedek gedek... read them below or add one }

shida'R said...

shida pun ade tp biasa ping2 kat fb jer hehe..jom join :)


4 October 2011 at 20:16
Si Manis Butterfly said...

hi miera , cmne nk daftar Churp Churp?
dieba da byk kali try tp xde pn nk daftar die...
bole ajar dieba?


4 October 2011 at 21:04
Dj. Surendeng said...

bolehlah...dapat lebih dari nuff,, :)


4 October 2011 at 21:44
cik kiwi's said...

kita ade tapi tak tahu nak letak kat blog camne. mira..ajar la..:)


4 October 2011 at 22:12
gnesop.com said...

tak curang letak churpchurp sbb churp2 tu adik nuffnang :) mmg digalakan..
selalu ping iklan churp2 utk slalu dapat assigment tweet :)


4 October 2011 at 22:14
Budak Nakal said...

blog Kisah Budak Nakal masih baru lg..lau ltk ads pon asenye xbrbaloi lg..good luck for u...hehe


4 October 2011 at 22:20
My SweetPea said...

erm...sy ni lagi out dated....baru tau ada iklan churp churp neh..TQ mira perkenalkan...haha


5 October 2011 at 11:27
EyA edamanhatiku said...

nuff mmang mcm chipsmore..eya xda ilmu la sal churp2 ne


5 October 2011 at 11:37
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved