Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Suka Buat Lovebite

on 3 October 2011

Menurut Daily Mail, seorang wanita berusia 44 tahun telah lumpuh selepas terkena serangan sakit jantung akibat daripada lovebite yang di lakukan oleh kekasihnya. Wanita itu (nama tidak dinyatakan) dimasukkan ke sebuah hospital di Auckland apabila mendapati dia tidak mampu menggerakkan tangan kirinya selepas kejadian itu.

Pada mulanya, para doktor mengesyaki wanita itu telah terkena serangan sakit jantung. Walaupun mereka tidak mengetahui punca sebenar penyakit wanita itu pada awalnya. Mereka kemudiannya, memeriksa wanita itu dan menjumpai kesan lovebite dibadannya. Dan dari kesan lovebite tu, mereka dapat tahu apa punca serangan sakit jantung tersebut.


p/s:  hati hati lah semasa bersama pasangan masing masing. Jangan sampai lupa diri, nanti ada yang merana baik lelaki mahupun perempuan. Jangan disebabkan cinta, ada yang menjadi mangsa.
Ranking: 5

{ 36 ong gedek gedek... read them below or add one }

aiman fanboy k-pop said...

aiyooo...!hebat tuh.....berasmara sampai kena serangan jantung..hoohoo...bahaya2!


3 October 2011 at 19:03
neesa_jun said...

huh?...gitu pon leh serangan jantung??heran..haha


3 October 2011 at 19:32
Hunnym Syot 美智子 said...

huhu.. cam tuw plak.. bagus jugak kena cam tuw, pengajaran kat mereka :)


3 October 2011 at 20:11
Budak Nakal said...

jadi, brhati2 lah yer...jgn smpai anda lak yg trkena pas ni..hehe


3 October 2011 at 20:15
asyraf oppa said...

huish..bhye jgk ea


3 October 2011 at 20:18
AINI CHE DIN said...

adoiii..macam2..nk tergelak pun da...sabo je la


3 October 2011 at 20:46
Ezad Skytech said...

jangan main2 benda ni...bahaya..boleh bawa maut..huhu~


3 October 2011 at 21:09
MAYA_mustwany said...

ada yang kata jadi strok sekejap.
hu3 agak bahaya.tak agak2 sedut.esh2


3 October 2011 at 21:19
cindhadahniea said...

erk? huhuhu pada la nak buat pon.. ish3


3 October 2011 at 21:40
Cik Tetra said...

jgn la ikutkan nafsu sgt..buat benda yg tak elok..implikasi pon mesti x elok..so elak2kan..jage diri kite..supaya jgn terjebak.. :)


3 October 2011 at 21:44
cik kiwi's said...

ni la dehhhh. ish ishhh..(geleng kepalaaa)


3 October 2011 at 21:52
zOrO said...

mak aih...boleh jadi sakit jantung tu..bhaya2..bisa betul bite dia


3 October 2011 at 22:16
gnesop.com said...

jgn buat lovebite selain isteri/suami sudah... :)


3 October 2011 at 22:33
Khairil said...

jauhilah diri dari zina...


3 October 2011 at 22:36
ieyza afieyna said...

smapai mcm tu sekali..

dulu tak tahu lovebite tu ape.. haha


3 October 2011 at 22:39
alif haris said...

huhu .. bahaya tu ..


4 October 2011 at 00:30
sengat said...

sedut tepat kat urat kot


4 October 2011 at 01:15
Wanzi said...

ini kes tersalah sedut ni...... kalau dah tersalah itulah akibat nya.............


4 October 2011 at 02:09
Fahz said...

jauhilah yg haram..halal dekat2kan :)


4 October 2011 at 03:28
afzalsukasuki said...

huhu adoyai..kita guna teknik lain la plak pasni :P


4 October 2011 at 08:23
♥Aien Najwa♥ said...

so, hati2 lah adik2 ku..=P


4 October 2011 at 08:45
Elie Lily said...

hah? macam ni punya kes pun ada?
huuu


4 October 2011 at 10:04
Linniey said...

betrul ker sbb love bite? entah2 mmg pompuan tu de sakit jantung kut


4 October 2011 at 10:12
noornazuha said...

ishhh.....sebab tu buat sesuatu tu kena berpada pada kan..kalau tak padah akibatnyaa...


4 October 2011 at 10:21
hyazz said...

ish ishhh...sampai camtu sekali...hrmmm


4 October 2011 at 11:07
pemuzik jalanan said...

Jadah hapa nak ber-lovebite bagai ishh haha


4 October 2011 at 11:40
yusuflaili said...

Salam;
Bagi aku kalu buat sikit2 je tak memudaratkan..ni tak buat sampai merah kehitaman,kita tengok pun mcm sakit je..gelojoh sangat.


4 October 2011 at 15:46
Si Manis Butterfly said...

hihi...bole pulak kne sakit jntg..


4 October 2011 at 15:53
Amirah Ali Hairuddin said...

macam dah kene gigit hantu je. hee :p


4 October 2011 at 17:09
Ekmi Rabat said...

ish bahaya nye. tak terkata i.

My Latest Entry: Mood melayani Drama Melayu..


5 October 2011 at 00:47
My SweetPea said...

uih....twilight...ekekeke


5 October 2011 at 13:18
ctk said...

awwww...sakit nyah...adOi...slow2 sudah..kihkihkih...


6 October 2011 at 01:17
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved