Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Raya Sudah Habis!!!

on 1 October 2011

Assalamualaikum semua... bulan syawal sudah habis kan. bagi aku, raya tahun ni kurang meriah la. duet raya pun dapat sikit je, tak macam kecik-kecik dulu <-- jeles dengan adek-adek aku yang dapat banyak duet raya. pastu, bole dikatakan setiap hujung minggu mesti ada rumah terbuka aku menyibuk. save bajet kat situ. ehehe

amacam dengan raya korang pulak tahun ni? bez ke idok? dapat banyak duit raya tak? dah terjah banyak open house tak? berat badan naik ke turun? cite la sikit di ruangan kumen taw. :-)

i luv spongebob..erk
Ranking: 5

{ 7 ong gedek gedek... read them below or add one }

roha said...

eh dah habis ye? cepat tul msa brlalu..nnt pejam celik pejam celik dah nak ramadhan lagi kan...


1 October 2011 at 12:05
ciNdhaDahniEa said...

kite pon jeles dengan budak2 yang banyak dpt duet rye.. huhu


1 October 2011 at 14:09
ctk said...

raya xbest...hahahaha...kurang lawatan sedara,kurang duet rye,kurang meriah...sume kurang..huhuhu


1 October 2011 at 14:12
Saraaa Leen said...

ehh jeles eah bdak2 dpt bnyk duit raya , same goes here HAHA


1 October 2011 at 14:40
Si Manis Butterfly said...

best & xbest...
duit raye kureng la tahun ni sbb umo da makin meningkat kot..ngeh3...
yg best bl BFF dtg raye umh....
best giler la..rase xnk bg die blk je....hihi


1 October 2011 at 23:31
rasta said...

oh ya....
Rasta tumpang promote blog rasta yang baru.....post terbaru tentang brest cancer sudilah kiranya singgah..
Post terbaru tentang Breast cancer.
Semoga Ceria dan senyum selalu

Terima Kasih singgah....


2 October 2011 at 10:52
emy zulaiha said...

raye mcm biase.tp berat naik!!! xsuke :(


2 October 2011 at 11:44
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved