Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Arsenal Menang!!!

on 29 October 2011

Assalamualaikum... mungkin dikala ini ramai yang tengah dibuai mimpi dek penangan final bola sepak Malaysia di antara Negeri Sembilan melawan Terengganu. betul tak?? Tapi bukan bagi bagi penulis entry ni, apakan daya aku lebih meminati English Premier League dari bola Malaysia. lalala

Btw, aku baru je selesai tengok Chelsea melawan Arsenal yang dimenangi Arsenal dengan 5 berbalas 3. Perlawanan tadi sangat seronok, kedua-dua pasukan asyik berbalas serangan dan gol. Aksi Van Persie kali ni sungguh mantap, hatrik la pulak kan. Dan seperti biasa, Torres masih lemau bersama Chelsea, da wajib kena jual je.


p/s: Negeri Sembilan lawn Terengganu camne ye? huhu
Ranking: 5

{ 10 ong gedek gedek... read them below or add one }

sis92 said...

haha nak tau tak
sis tak tengok dua2 pun haha

tak tau rasa malas pulak :P


29 October 2011 at 22:32
cikk faraa said...

lorhh saye fans chelsea nie :(


29 October 2011 at 23:00
Cik tikah said...

yeah! suka arsenal menang!!! hehehehe.....


29 October 2011 at 23:44
Ayien Ocaca said...

yien sokong MU je...hehe...
btw N9 menang !!! woohooooooooo :)


29 October 2011 at 23:49
rutikeben said...

chelsea byk pluang,tapi bangang


29 October 2011 at 23:54
Jack said...

chelsea kalah..ganu pown kalah :(


30 October 2011 at 21:32
Farhana al Hedrah said...

yeah ! Kita sama sama arsenal :P hihi. tiba tiba je.


31 October 2011 at 13:27
Aien Not Alien said...

tak minat bola sangat...

nak komen : bola itu bulat je...hihi


31 October 2011 at 20:14
noornazuha said...

akak sorak x ingat malam tuh tengok arsenal score 5...happyyyyyy!


8 November 2011 at 10:31
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved